Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Følger av operasjon.
Threaded View
-
12-12-09, 22:55 #5
Sv: Følger av operasjon.
Hej Iviv

Vil det sige at du ingen andre symptomer har end hævelse (struma) på halsen? Når du skriver "høyt stoffskifte", hvor højt er det? Det vil give meget bedre overblik over netop din situation, hvis du kan hente hos lægen kopier af alle dine blodprøve-resultater tilbage til begyndelsen, da du kom i udredning. Hvis du poster dem her i tråden, vil dine spørgsmål kunne besvares med meget mere pondus... Det kan blive til megen nytte for fremtiden, kan jeg love for. Det ved jeg, da jeg også selv er opereret, dog for 30 år siden og efter at mit barn var født.
Nej, nej og atter nej. Det passer ikke, at man ikke kan få børn når man er blevet opereret. Men det er ikke længere så sikkert, at man kan blive gravid uden besvær. Nogle oplever problemer med at blive gravide, andre ikke. Det er ofte spørgsmål om marginale forskelle i, hvordan kroppen fungerer efter operationen og det er umuligt at forudse.
Kom hellere tilbage med noget mere info om dit forløb, for bedre at danne sig overblik over netop dit tilfælde. Det er klogt af dig, selv at overveje tingene først.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Operasjon skjoldbruskkjertel
Av Marianne i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 01-11-06, 20:39 -
dagen før operasjon
Av Tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 14-10-05, 23:07 -
Operasjon
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 8Siste melding: 04-04-05, 20:59

Svar med sitat
Bokmerker