Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
11-12-09, 11:59 #7
Sv: Legen min sier jeg er overdosert
Siven,
bare en liten bemerkning som du kan forsøke å fortelle legen din. Ikke sikkert at han tror deg, men man kan jo altid prøve.
Armour senker TSH ned til det ikke målbare hos de fleste som tar det. Dette skjer nesten uansett dose. Derfor kan TSH ikke brukes til noe som helst hos folk som tar Armour, og man doserer etter FT4, FT3 og formen. Dette får man desverre ikke å vite når man kjøper Armour eller lignende og så må man til å forklare og overtale legen om at ignorere TSH. Eg har ikke funnet noen forskning på natural tyroxin som kan forklare dette, men annen forskning sier at T2 har en senkende effekt på TSH, så muligens det skyldes at Armouren inneholder T4, T3, T2 og T1 og at når man får alle disse på en gang så påvirkes TSH så mye?
Eg har selv tatt Armour i mange år i kombinasjon med Levaxin og min TSH har altid vært < 0.03 uten at eg hadde et snev av overdoserings symptomer. Nå hvor eg har utviklet Graves, kan eg med sikkerhet sie at eg var aldri overdosert dengang uansett lav TSH. Hjertet hopper, eg har angst, eg svetter som en gris og eg tvangsspiser alt som heter sukker... Der er ingen tvil!!!
Lignende tråder
-
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 26Siste melding: 18-03-09, 14:31 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat
Bokmerker