Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
11-12-09, 10:05 #11
Sv: Lav TSH og lav T4
Så var det i gang igjen

Var til legen for å gjennomgå de siste prøvene mine;
Tsh 0,03
Ft4 14
T3 5,1
Må bare si at jeg omsider begynner å føle meg litt bedre
Tar nå 3,5 grain med Armour.
Men så begynner legen igjen å påstå at jeg er overdosert
Jeg får hele leksa om hvor farlig det er å være overdosert. Belastning av hjerte, lunger og benskjørhet og hele resten av leksa.
Han utfører grundig undersøkelse av hjerte, puls og blodtrykk, men sjokkerende nok for han er alt helt normalt, i hvertfall ikke høyt.
Han måtte til slutt bare gi seg for han forstod at jeg er mye bedre nå og jeg får fortsette med dosen jeg gradvis har økt til
Han måtte imidlertid POENGTERE at dette var stikk i strid med hva endokrinologen på sykehuset hadde sagt og at dette var veldig merkelig...
Neste kontroll blir i midten av januar og da skal jeg også kontrollere benskjørhet for han er overbevist om at jeg er i ferd med å bli alvorlig syk av denne overdoseringen... Jaja, den som lever får se
Fikk forresten resept på Erfa også etter å gjennomgå leksa med hvor usikker denne naturmedisinen er og hvilken risiko han tar på seg for helsa mi ved å skrive ut dette her
Dette skjer hver gang jeg skal ha ny resept. Men han må samtidig innrømme at det virker for meg selv om han er bekymret for de senskadene jeg kan få. Jeg sier bare at det er vel bedre at samfunnet har noe nytte av meg noen få år istedenfor at jeg skal gå på Levaxin og være sykemeldt resten av livet og belaste samfunnet
Mye morro hos legen altså, jeg tror han er veldig glad hver gang han får meg ut døra.
Takk for all støtte her inne som hjelper meg til å ta ansvar for min egen helse
Lignende tråder
-
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 26Siste melding: 18-03-09, 14:31 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat
Bokmerker