Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
11-12-09, 01:19 #12
Sv: Min erfaring med lavkarbodiett
Takker masse for gode tips, nå skal det blir greier, som sagt så er vel det jeg bruker på listen allerede, fullkornsfiber pasta begynte jeg med for lenge siden og bruker ikke annet enn villris, jeg er vekdig glad i grove ting og frukt og grønnsaker, får vel holde meg litt unna frukt men grønnsaker må jeg ha. Hvordan er det med bær? jeg elsker syltetøy og marmelade, finnes kanske noe som ikke er så søtt eller kansje det ferske nedfryste til nora er ålreit. mmmm ferske scones med fornuftig syltetøy det blir det morgen.Også skal jeg lage havrekjeks til å dytte i munnen, da blir det kansje litt fornuftig litt oftere. jeg er også glad i cottage Cheese så hvis jeg finner fornuftig syltetøy jam. det begynner jammen å bli noe bra allerede, listene skal jeg skrive ut så jeg har dem tilgjengelig på kjøkkenet. Ser ut som det kan bli mer regelmessig spising. ikke mer kransekake og risgrøt fra Toro.
Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Noen med erfaring av behandling av T3?
Av facefakts i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 23-10-09, 18:57 -
Legge på seg på lavkarbodiett?
Av pling i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 01-06-09, 22:06 -
Ketogen - lavkarbodiett
Av Monja i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 17-11-07, 00:25 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat
Bokmerker