Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
10-12-09, 21:33 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Du blir nok ikke bedre fær du stopper opp litt. jeg har i flere år gått på en smell, reist meg, gått på en smell osv osv, dette fordi jeg ikke stoppet opp. Du burde få en sykemelding på minst 50% til du er mer stabil og oppe, se gjerne tråden rengjøring for late også. Du kommer ikke opp ved mye pes for i pes trenger du enda mer. Jeg har valgt å si opp en godt betalt lederjobb fordi jeg har vært mye sykmeldt lenge, heldigvis så har det vært den letteste prossessen og både lege og saksbehandler på Nav har vært greie, har hatt litt flaks(tross alt) at jeg har påviselige betennelser og slitasjer i ledd så de siste seks årene har jeg hatt jevnt et par operasjoner i året, hvilket ikke er positivt mht stress i kroppen men ifht å være synlig syk.
jeg har fått legen min til å ta masse forskjellige prøver ifht vitamin og mineral reserver, der jeg ikke har ligget høyt men bare innenfor det som er normalt har jeg satt i gang med tilskudd for vi trenger gode verdier. Jeg har også surfet meg frem til mye her på forumet, mye gode erfaringer. Jeg passer også som jeg sikkert har sagt(har lett for å glemme hva jeg skrev i innlegget innen jeg er ferdig med å skrive her) alt som jeg trenger som kan fåes i injeksjoner er kjekt og mye mer effektivt. Eller tar jeg zink,selen,jern,a og d, masse c og omega 3, samt b12 i injeksjoner. Har ikke begynt hardt men tar høyeste anbefalte dose og skal øke litt etterhvert. kroppen skal jo også klare å ta imot alt.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker