Viser søkeresultater 1 til 10 av 22

Threaded View

Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    179

Standard Sv: Praktiske spørsmål ved overgang til Thyroid

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Mange spørsmål som tyder på at du er like usikker på dette som jeg var.
    Vi påvirkes jo av det miljø vi er en del av, som i de fleste tilfeller bør være bra.
    Men ikke tro på dette ensidig negative eller påositive. Slike er ikke verden, enten er Tyroid bedre for deg - eller så er det det ikke. Det er ikke verre enn det, og man får ikke vite det før man gjør et helhjertet forsøk.
    Ja, i orienteringsfasen er det dette eg lurer på. Dersom eg vel å byrje på Tyroid, under føresetnad av at legen meiner dette er klokt, vil eg nok ha nye spørsmål....
    Om du overkommer den første bøygen - legen, om du skulle være i tvil
    Vurderer å bytte lege, evtuelt gå privat. Klarer ikkje å bestemme meg for kva som er best. Nåverande lege har klokketru på Levaxin.
    Komme igang asap er ikke noe jeg vil råde deg til - T T T - så kan du jo lure på hva det betyr
    Med asap meinte eg rett og slett korleis gå fram for å raskast mogleg starte prosessen.
    TTT - ja, det har det jo gjort til nå
    Så er det ingen hormonpreparater som virker før en har gått flere måneder på full dose.
    Har du gitt Levaxinen en sjanse ?
    Da får eg fleire spørsmål.....
    Står i dag på 150 mcg dagleg og veg 55 kilo. Så høg dose, som vel betyr at kjertelen har liten eller nada eigenproduksjon??

--- Må eg på eit eller anna vis køyre meg ned på null tyroksin-tilførsel og "rense" systemet før eg kan starte Tyroid. Har også lese om å fase inn Tyroid.

"Så er det ingen hormonpreparater som virker før en har gått flere måneder på full dose".
    ---Ved overgang til Tyroid...: "teller" ikkje tida på t4-only medisinen??
    Eg har brukt Levaxin i straks 4 år. Dei sist 4 månadene i såkalla adekvat dose, dosert utifrå ft4. Eg er ein del betre enn tidlegare da eg stod på mykje lågare dose og med lågare ft4-nivå. Men eg er langt i frå bra.

Nokon som veit: Kan eg håpe på ytterlegare symptomlette og tilfrisking på Levaxin?

Vil eg klusse det heilt til om eg gjer eit Tyroid-forsøk? Dersom det ikkje er verdt det, når veit eg det? Og blir det å returner til Levaxin nok ein kjip tur i kjellaren?

Gosh, så mange spørsmål eg har.
    Sist endret av Admin; 10-12-09 kl 21:51 Begrunnelse: Citater rettet

Lignende tråder

1. Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
    Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 5
    Siste melding: 08-12-09, 15:59
  2. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29
  3. Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
    Av lady90 i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 0