Helt enig med Vigdis, du må stå på, jeg var også slik at jeg fulgte legens råd, min lege har heller ingen erfaring fulger bare normalen, men jeg er blitt flinkere til å stille krav og spørre, jeg har før jeg nå har begynt på en begynnelse av en fornuftig behandling skrevet ut masse fra bla disse sidene om erfaringer og anbefalinger og han leser det og søker kunnskap.
Første gang jeg var på dette forumet ble jeg nesten skremt av symptomene beskrevet for lavt stoffskifte og binyrebarkinsuffiens. Jeg hoiet på gubben og ba han høre så leste jeg symptomene for begge, svaret var: hva driver du med da, har du begynt med ei liste for 20 dårlige kvaliteter ved deg sjøl. Når jeg da fortalte og viste nettsidene ble han like overrasket som meg. jeg visste jo at jeg hadde lavt stoffskifte for det var jo grunnen til at jeg søkte kunnskap men binyreproblematikken hadde jeg aldri hørt om.
Så søk kunnskap, noter det du finner passende og fornuftig og ta det med til legen din og vær offensiv.
Vitaminer og mineraler er også utrolig viktig og det finnes det også masse info om her, noter ned og sett i gang med det, det vil nok heller ikke legen din ha oversikt eller anbefalinger om.
Lykke til!