Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
04-12-09, 18:52 #4
Sv: Skal man tvinge seg selv?
Etter hva jeg har hørt fra venninda mi som er sykmeldt, så er det et år som gjelder uavhengig av man er 100% eller 20% sykmeldt. Er man derfor skikkelig dårlig og det kan se ut til å dra ut i tid, burde man være 100% sykmeldt.
Sivven: Jeg kan bare si hva som virker å fungere for meg. Det er viktig å finne ut hvor mye du orker uten å bli dårligere. F.eks, hvis det er å gå 5 minutter nedover veien, så gjør det og legg deg på sofaen og tenk at yes! jeg orket 5 minutter. Det er mer givende enn å legge seg rett på sofaen og tenke at jeg orker absolutt ingenting.
Husk at kroppen din blir dårligere av at du føler stress over å ikke jobbe og være aktiv. Så prøv å legge vekk tankene om alt du ikke orker og fokuser på hva du faktisk orker.
Selv om jeg er mye bedre nå, så er det mye jeg ikke orker som mine venner orker. Men slik er det, de er friske og jeg har en sykdom. Så det har jeg bare avfunnet meg med, og sluttet å stesse med det.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Kan jeg øke selv? Skal til legen 28 februar
Av lissi32 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 27Siste melding: 11-11-08, 12:37 -
Litt om meg selv
Av VIFkongen i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 19-08-07, 11:26 -
Presenterer meg selv
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 17-04-06, 21:33

Svar med sitat
Bokmerker