Hei alle sammen!

Hva gjør dere i forhold til sosialt liv, trening og jobb i dårlige perioder

Jeg har gått på medisin i ca 4 år (klarer ikke å huske hvor lenge) for Hashimotos (lavt stoffskifte). Etter 1 år med medisin gradvis i jobb igjen. Jobbet 3 år uten særlige problemer noen opp og nedturer men var ikke sykemeldt. Nå i høst crashet stoffskiftet mitt plutselig helt og jeg ble sykemeldt 28. oktober. Holder på å justere dosen nå og har hatt noen lyse øyeblikk. Nåværende uke bestemte jeg meg for å forsøke 50% igjen, dette gikk alldeles på trynet.... Og jeg er når 100% sykemeldt igjen Det er så innmari trasig, men etter 3 dager på jobb så sa det bare pang igjen, hodet virker ikke og jeg er svimmel, trøtt og har bare en dott til hjerne...

Jeg tenker også at jeg burde være på jobb uansett bare for å sitte der liksom, men det er jo ikke mulig for jeg skal produsere effektivt og vi fakturere etter timer. Med mitt tempo blir jeg bare en belastning for både arbeidsgiver og kunder Hva skal man gjøre, jeg blir så fortvila...

Ikke orker jeg å være sosial eller gå på trening heller, vil bare gjemme meg under pleddet.
Tenker da at nå må jeg ta meg i sammen at jeg kan hvis jeg bare vil nok, den udugelighetsfølelsen tar knekken på meg. Så prøver jeg og prøver og det tar bare enda mer kenkken på selvtilliten.

Hva gjør dere? Hjelper det å presse seg selv eller skal man bare gi f... og legge seg ned