Takk for svar

Nei, binyrene mine er ikke sjekket. Jeg har egentlig hatt elendige leger opp i gjennom årene og byttet mange ganger frem til jeg fant min helt som er legen min nå. Han er ikke norsk, og pga kluss med papirer fikk han ikke være fastlege lenger i fjor. Men heldigivs fikk han åpne privatpraksis i sommer og jeg er reddet! Han er verdens beste lege syntes nå jeg Så han ordner nok opp når jeg forteller han alt dette, i tillegg til hans egne mistanker gjennom blodprøveresultatene.

Skal sjekke den boka til Wilson. Er enig i at det er en helsegevinst om vi tillegger oss nødvendige kunnskaper. Man blir litt bedre rustet i uvær for å si det sånn.

Trene.. jo det går sånn litt. Jeg har nettopp kjøpt meg en crosstrainer. Eier jo ikke kondisjon, så det er ikke lenge jeg orker å stå der av gangen. Men litt er bedre enn ingenting ;o)
Foruten det er jeg mye ute å går turer med ungene. Det syntes jeg er befriende og godt. Og ikke minst. Huset vi leier har soverom, bad og kjøkken i andre etasje og stua i første. Så jeg går jo x-antall ganger i trappa i løpet av en dag.. hehe.. Jeg hater virkelig den trappa, men det gir jo mye gratis trim de dagene jeg MÅ gå mye opp å ned. Middagselskap hos meg = fornøyde gjester og en gjennomsvett Moxa... hehe..

Syntes selv at min sykehistorie høres veldig hypo ut, og håper jeg kan få hjelp. Hadde jo nettopp svineinfluensa med lungebetennelse og bihulebetennelse i tillegg. Og det var ved en tilfeldighet at legen min begynte å snakke om stoffskifte. Så jeg tror jeg er i trygge hender og blir tatt vare på nå.

Kommer sikkert til å sitte her inne en del netter fremover nå. I dag skal jeg slappe av å lade batteriene. For nå er det 5 netter med nattejobb fremover.

----------

Er det forresten trekk til hypo og bli kvalm etter å ha spist mat? Jeg har perioder hvor jeg blir kjempekvalm etter jeg har spist. Det kan også lukte ammoniak av stekt kjøtt i disse periodene. Har fundert litt på om det kan ha med skifte mellom årstider eller lignende.. men disse periodene har jeg altså hatt jevnlig siden jeg var barn.
Rett etter denne perioden får jeg også en runde med sår hun i ansiktet og munnsår. Leppene blir tørre som knekkebrød og flasser av det ytterste hudlaget før de blir bra igjen.