Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
02-12-09, 07:53 #2
Sv: Trenger jeg mer levaxin eller annen medisin tror dere?
Jeg ville prøvd det meste for å bli bra! Be legen ta en totalsjekk: b-12, D3 status, jernlagre etc. mange snakker om å dosere seg til du ligger og er nesten hyper, det kan være en løsning for å komme i maksimal dosering. mange med hypotyreose trenger mye D3, og det vet ikke leger om. Og mange mangler B-12. Få meg deg utskrift av blodprøver, samle dem i en perm, og tren på å tolke dem, tolkehjelp kan du få av noen her på forummet som er gode på det.
Og, ja, jeg ville absolutt prøvd liothyroin! Den biten av tyroksin som heter T3 er viktig for psyken og vitaliteten. Og alle symptomen dine smaker av at kroppen din er underernært. Enten på vikitge vitaminer, eller hele det bredspektrede tyroksinhormonet. mange leger er ikke klar over at mange som er hypo ikke klarer å konvertere T4, Levaxin, til T3, dermed går du rundt i åresvis som en zoombie, med et maltraktert liv, med symptomer som du nevner. jeg har vært der. Og det er redselfullt!
Velkommen, og bruk internett og lær deg alt du trenger for å bli bra! det skal ikke være nødvendig å være der du er nå
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Når tar dere medisin?
Av iselin i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 109Siste melding: 04-08-11, 00:43 -
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Finnes det ingen annen måte enn Levaxin for å øke ft4?
Av bambi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 09-05-08, 14:25 -
hjelp tror jeg vil ikke tilbake på levaxin
Av Pusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 42Siste melding: 29-04-05, 21:02

Svar med sitat
Bokmerker