Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Threaded View
-
02-12-09, 00:02 #29
Sv: Jeg er sint og drittlei
Du "må" prøve å få sett på det anisa skriver om vit D3, og vurdere å prøve å få tatt (tilstrekkelig) dose av det, kan være et godt nyttårsforsett
Vi med dia, mangler det spesiellt ofte, det meste henger sammen, og den brikken kan nok med fordel også komme på plass, for at hele "systemet"/stoffskifet skal funke litt mindre kranglete : ) Håper du har noen du kan ønske deg vit d3 av i julegave, jeg fikk ett glass av min snille tante til bursdag : )
Uansett hvordan du føler deg, du ser snill ut, og du slipper bruke masse tid på å nappe uregjerlige øyenbryn
+ at du kan tegne opp øyenbrynene sånn du lyster, prøv deg frem, kanskje du finner en favorittmåte som gjør at de hårstråene ikke blir så mye savn : )
Hodehåret mitt har blitt tynt, vant til å ha langt "flott" hår (andres utsagn : ) uvant og litt trist, men sannsynligvis vil sånne ting ordne seg/vokse ut igjen når hormonene kommer mer i balanse : ) De som har hatt sykdommen lenge, kan nok bli "dritt lei", og det kan koste å stadig motivere seg for å prøve nye ting, økonomi kan også være et hinder, men alternativene er ofte så dårlige, så vi må ikke kapitulere, da kan vi faktisk ende med en enda værre helse også, og det er det mange av oss som egentlig ikke har helse til
Håper d er plass for litt galgenhumor her også
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker