Hjelpe meg vel, nå er jeg bittelitt fortvilet og frustrert her jeg sitter!
Var innom apoteket i går for å hente Armouren jeg bestilte for et par mnd siden, men måtte selvsagt gå tomhendt derfra. Fikk bare beskjed om at de prøvde å ordne med alternativ medisin, men de ante ikke når de fikk det inn. Så inntil videre fikk jeg bare ta kontakt med legen min. Men hva hjelper det, han kan jo ikke trylle tak i medisin..! (Han hadde aldri hørt om Armour før jeg kom dit, og har egentlig ikke så mye peiling på det, så jeg tviler sterkt på at han vet noe om andre alternativer.)

Har bare Armour nok til 4 dager.. Prøvde Levaxin tidligere i år, med forferdelig resultat, så jeg har en boks levaxin i kjøleskapet. Må vel bare gå over til det, selv om det er ganske meningsløst. Det kunne virkelig ikke kommet på et verre tidspunkt, for om 1 mnd skal jeg ut og reise..

Har lest gjennom denne tråden, men vet ikke helt om jeg skjønte så mye. Får man ERFA Thyroid om man ber legen skrive ut resept på den? (Må den skrives ut på registreringsfritak?) Er det noe alle apotek i Norge kan bestille? Vi har bare Apotek1 her jeg bor. Ser at det blir sagt både at den er billigere og at den er dyrere enn armour, hva stemmer?

Beklager langt og sytete innlegg!
Føler meg helt lost nå, og har ikke overskudd nå til å sette meg så mye inn i dette som jeg skulle ønske!