Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
18-11-09, 13:58 #8
Sv: Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Da skal jeg høre med legen min ang spyttprøve av kortisol, så jeg får svar vedr døgnvariasjon.
Jeg har målt Selen på standard blodprøve på St. Olav. Målte 1,2 og var midt i refområde på 0,6-1,8. Det skulle jo tyde på at jeg har nok. Kan det måles på annen måte da?
Du sier at jeg kun bør prøve T3 (Liothyronin) i korte perioder og at det emst sannsynlig vil være nok. Jeg synes ikke det høres normalt ut at små doser med T3 (Liothyronin) skal kurere mine relativt store plager som ME-syk, og som er mye likt plagene ved lavt stoffskifte. Du har jo såvidt jeg har fått med meg samme problemet, dvs mangel på antistoff, men har jo kun brukt andre hormonmedisiner, og det i MANGE år. Hvorfor?
D3 kan jeg selvfølgelig gjøre noe med. Men vil det evt ha innvirkning på mitt albumin og dehydrering, som alltid har vært der. Synes det er rart med tanke på at jeg i de siste årene har drukket MYE mere vann enn tidligere grunnet div tilskudd.
I forhold til kolesterolet så tar jeg Eye-Q Omega 3 tilskudd, pluss at kostholdet er merkbart forandret. Synes desverre ikke at det har gitt store utslag det siste året.
Og hvorfor har enkelte normalt lavere kroppstemperatur enn andre? Noe annet feil i kroppen som påvirker dette?
Lignende tråder
-
Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 29Siste melding: 10-11-12, 22:54 -
Har dere sett denne før? Om lavt stoffskifte på Vg.no
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 26-04-09, 11:17 -
Når merket dere først symtomer på lavt stoffskifte?
Av Knapp i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-05-08, 16:54 -
Ny her og tror jeg har lavt stoffskifte
Av marthemaria i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 12-11-07, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker