Viser søkeresultater 41 til 50 av 54
-
14-11-09, 19:44 #41
Sv: Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!
Det var jo gode nyheter at du har fått tak i Erfa! Har fått resept på det og.
Jeg snakket senest med apoteket på onsdag da jeg leverte Erfa-resepten, og de kunne ikke skaffe noe som helst. Men skal notere ned infoen herfra og ta med på mandag!
Dette går nemlig nokså dårlig. Har redusert til halv dose etter anbefaling av legen for å drøye det jeg har igjen. Trodde ærlig talt ikke at jeg skulle merke så mye så raskt. Men har fått tilbake hodepinen jeg slet med, tungpusten, fryser lettere, sliten, hodet henger dårlig med, jeg tåler ikke mye lyder igjen osv. Nå er jeg spent på hvor lang tid jeg trenger får å komme meg tilbake. Skal til fastlegen neste fredag, og tenkte å få tatt et par prøver og ev få en halv sykemelding hvis ikke formen går rette veien før det.
Jeg har vel vært innom 6-7 apotek og fått dem til å lete, men hittil uten hell.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
14-11-09, 20:49 #42
Hei bambi - hvilket apotek ?
Prøv et i Vituskjeden - om det finnes i nærheten da.
I oslo har flere gode erfaringer med Jernbaneapoteket ved sentralbanestasjonen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
14-11-09, 21:02 #43
Jeg har nok ikke sjekket kjedene, men lurer på om det er apotek1 iallefall et par av dem.
På mandag prøver jeg meg på en tur til Jernbaneapoteket.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
14-11-09, 22:35 #44
Vitusapotek Jernbanetorget - VAKTAPOTEK
ÅPENT 24 TIMER ALLE DAGER HELE ÅRET
Jernbanetorget 4 B
0154 Oslo
Tlf: 23358100, Fax: 23358101• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
17-11-09, 09:30 #45
Jeg handler også hos Vitus apotek (i Trondheim da) men de er veldig behjelpelig...venter i spenning på hvor lang tid det tar før den nye medisin kommer.
Formen er ikke helt god - tempen svinger voldsomt - og jeg har oppdaget at jeg hadde glemt hva "frossen" var. Jeg fryser ikke riktig så innmari som før jeg starta med Armour....men ille nok.
Nu skal jeg ihvertfall sørge for at jeg alltid har en boks lagt til sides, i tilfelle krise. Man vet jo aldri....
-
17-11-09, 11:25 #46
Skal være kommet nå ella - hvis de ikke er tomsolgt alt da ?
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
17-11-09, 11:47 #47
-
17-11-09, 14:07 #48
Jeg var innom apoteket i dag, og der ringte de til NMD og de fikk bestilt
varer, men det ville ta ett par uker..
Pga en feil var resepten min blitt liggende fra sist uke, uten at de hadde
bestilt. Og apotekeren (sjefen) viste ikke noe om dette, så jeg forklarte
så godt jeg kunne.
Og så sa han noe om at det bare var ett virkestoff i disse,
i forhold til armour, men jeg skjønte ikke hva han mente..

Er ikke Erfa og Armour det samme? Altså at vi doserer på samme måte
med begge to?
-
17-11-09, 15:59 #49
Jeg var hos legen min i går. Jeg skulle jo få prøve Armour, men han sa at det er så vanskelig å få tak i nå så han kunne ikke skrive ut noe for meg ettersom produsenten(e?) i USA ikke helt vet om de kommer til å fortsette med å produsere. Han sa det var flere hundretusen som var helt fortvila om dagen. Så leit, jeg har nå fått medisiner igjen for stoffskiftet og skal forsøke Levaxin på Lio.. T3 i 5 uker. Aldri forsøkt denne kombinasjonen, men jeg håper virkelig at det ikke blir slutt på Armour!!!! Har så lyst til å prøve!!!
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
-
17-11-09, 16:26 #50
Jeg er ikke sikker på om ERFA lager flere preparater, men for å være sikker på at dette er en erstattning for Armour Thyroid - så bruk fullt navn : ERFA Tyroid.
Og ERFA Tyroid er det samme som Armour Tyroid og Westhroid.
(eng. stavemåte er Thyroid)
Og 1Grain er et grain, også selv om vekten i milligram oppgis forskjellig.
Grain er en gammel kruttvekt som man ikke har helt klare definisjoner på hvor tung var, så det varierer mellom 60 og 65 mg.
Så har jeg i mail fra importøren NMD fått bekreftet at de har ERFA Tyroid på lager. Apoteker som er ukjent med preparatet har vansker med å ekspedere dette. Særlig hvis apoteket ikke har kontakt med NMD.
Vitus Apotekene har godt rykte slik, men kan sikkert variere der også ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp ang. Armour??
Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-02-07, 11:03 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30 -
Hjelp til linker til Armour
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 22-05-05, 17:14
Svar med sitat

Bokmerker