Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Threaded View
-
16-11-09, 19:36 #16
Sv: Mine og min datters blodprøver
Halløj hønemor

Nu trænger vi vist snart til at få lidt opdatering om, hvordan det går med dig efter start af medicinering for stofskifte.
Jeg har på fornemmelsen, at det går bedre end du har regnet med. Passer det? Det håber jeg.
Jeg håber du kan finde et godt multivitamin du kan bruge til et måltid mad midt på dagen. Dine aften-kosttilskud er meget, meget fine og jeg håber at du spiser en snack sammen med dit kosttilskud (for bedre optagelse). Specielt er jeg glad for at du får magnesium. Uden magnesium nytter binyrerne ikke meget, selv med binyrestøtte nogle får hos lægen. Og så mener jeg, at du burde overveje at tilføje lidt C-vitamin og selen.
Du behøver ikke være bekymret for, at dine aften-tilskud kan påvirke negativt T4 til T3. Men derimod lidt ekstra selen kan netop styrke denne omdannelse, hvilket kan hjælpe Levaxin-behandlingen med på vejen. C-vitamin er specielt vigtigt for binyrene i "vores" sammenhæng.
Har du fået foretaget prøve for jod i døgnurin? Hvis ikke, ville det være nyttigt at få opklaret om du er i underskud af jod, eller om det er i orden. Det har en betydning for, hvilket multivitamin du evt. skal finde til dig selv - med eller uden jod.
Med hensyn til Vallergan og Zolpidem ved sengetid, er det bedst at sørge for at der går mindst en lille time mellem aften-kosttilskuddene og Vallergan/Zolpidem, for at holde effekt adskilt.
Og grøntsager er du også begyndt at holde af...
Det er en god ting, selv om jeg selv spiser grøntsager fordi de smager mig, ikke fordi det er sundt at spise.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Mine resultater på blodprøver... Noen tips? :)
Av MaudAngelica i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 22-05-09, 11:12 -
kan nogle tyde mine blodprøver???
Av solskin i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 04-08-08, 22:10 -
Trenger hjelp til å tolke mine blodprøver
Av Birgithe i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 11-07-08, 23:49 -
Mine blodprøver
Av glaboy i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 24-09-07, 21:03 -
Mine verdier
Av i forumet Normalverdiene?Svar: 15Siste melding: 22-07-05, 11:02

Svar med sitat
Bokmerker