Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
15-11-09, 22:21 #8
Sv: Helse eller helsegambling.
Alt ble bedre når jeg kom på Armour.
Untatt hodet - som bare ble litt bedre, og leggkramper som er vansklig å vurdere fordi det kom så periodisk og med ulik styrke.
Det jeg har funnet ut om leggkrampene er at store kalsiumdoser er positivt, salt er positivt.
Store doser D3 var negativt, men det var da jeg hadde lav D3-status. Nå kjenner jeg ikke at jeg tar D3-dosen.
Og nå bruker jeg bare en klype salt når jeg får det, så er det vekk.
Tar også en klype før og etter trening.
Jeg hadde store muskelsmerter både før jeg fikk Levaxin og etter. Levaxin bedret ikke dette. Jeg klarte ikke løfte armene, helt sperre over hodet. Men også sånne helt merkelige steder, feks på et lår, og på punkter på kroppen.
Det fikk jeg diagnosen fibromyalgi
Jeg var også innmari deprimert, noe Levaxinen heller ikke bedret.
Jeg forsøkte T3 og det bedret dette umiddelbart - men ble borte etter en snau uke. Hodet ble helt klart liksom, men virkningen forsvant.
Vektoppgang tross lite mat og mye trening.
Etter Armour i mai -04 ble jeg bedre av alt - mye bedre.
Men ikke hodet........
Søvnbildet er mye bedre, men jeg har dårlige perioder.
Jeg hadde mega svingninger når de introduserte Levaxin. De ble noe bedre etterhvert, men aldri bra.
Det ble heller ikke helt bra på Armour.
Hvis bra er at man skal klare seg på feks 3Grain og ha stabile målinger, så har ikke jeg det.
Nå har jeg vel tenkt endel over dette, og funnet ut at ingen har vel det ?
Ikke engang de som er friske og ikke medisineres !
Det er jo derfor referanseområdet er så stort - det er vel også derfor at kroppen har utsyrt kjertelen med et sindrikt system for å regulere kjertelens produksjonsmengde.
Så jeg har startet på en ny strategi nå :
Jeg mener at 3G er for lavt, så nå skal det være hoveddoseringen - så skal jeg ta et ekstra grain når jeg kjenner meg lav.
På den måten kanskje jeg kan dosere meg mere som kjertelen ville gjort ?
Men det gjenstår jo å se...........
Og kanskje er det slik med deg også ?
Prøvd å ta et ekstra Grain når du er lav ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Helse eller helsegambling.
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 07-03-09, 19:26 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Helse Sør-Øst
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 25-10-07, 22:04 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14 -
Mat og Helse
Av Siri Ann i forumet Helbred og kostholdSvar: 9Siste melding: 19-04-06, 21:21

Svar med sitat
Bokmerker