Viser søkeresultater 1 til 10 av 12

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Helse eller helsegambling.

Alt ble bedre når jeg kom på Armour.
    Untatt hodet - som bare ble litt bedre, og leggkramper som er vansklig å vurdere fordi det kom så periodisk og med ulik styrke.
    Det jeg har funnet ut om leggkrampene er at store kalsiumdoser er positivt, salt er positivt.
    Store doser D3 var negativt, men det var da jeg hadde lav D3-status. Nå kjenner jeg ikke at jeg tar D3-dosen.
    Og nå bruker jeg bare en klype salt når jeg får det, så er det vekk.
    Tar også en klype før og etter trening.

Jeg hadde store muskelsmerter både før jeg fikk Levaxin og etter. Levaxin bedret ikke dette. Jeg klarte ikke løfte armene, helt sperre over hodet. Men også sånne helt merkelige steder, feks på et lår, og på punkter på kroppen.
    Det fikk jeg diagnosen fibromyalgi
    Jeg var også innmari deprimert, noe Levaxinen heller ikke bedret.
    Jeg forsøkte T3 og det bedret dette umiddelbart - men ble borte etter en snau uke. Hodet ble helt klart liksom, men virkningen forsvant.

Vektoppgang tross lite mat og mye trening.
    Etter Armour i mai -04 ble jeg bedre av alt - mye bedre.
    Men ikke hodet........
    Søvnbildet er mye bedre, men jeg har dårlige perioder.

Jeg hadde mega svingninger når de introduserte Levaxin. De ble noe bedre etterhvert, men aldri bra.
    Det ble heller ikke helt bra på Armour.
    Hvis bra er at man skal klare seg på feks 3Grain og ha stabile målinger, så har ikke jeg det.
    Nå har jeg vel tenkt endel over dette, og funnet ut at ingen har vel det ?
    Ikke engang de som er friske og ikke medisineres !
    Det er jo derfor referanseområdet er så stort - det er vel også derfor at kroppen har utsyrt kjertelen med et sindrikt system for å regulere kjertelens produksjonsmengde.

Så jeg har startet på en ny strategi nå :
    Jeg mener at 3G er for lavt, så nå skal det være hoveddoseringen - så skal jeg ta et ekstra grain når jeg kjenner meg lav.
    På den måten kanskje jeg kan dosere meg mere som kjertelen ville gjort ?
    Men det gjenstår jo å se...........

Og kanskje er det slik med deg også ?
    Prøvd å ta et ekstra Grain når du er lav ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Nov 2009
    Alder
    57
    Meldinger
    225

Ja, det blir en evig prøving og feiling Jeg ble også veldig mye bedre da jeg begynte med armour, nytt liv liksom så lenge det varte, faktisk ca 3 år. Noe svingninger har det vært, men jeg har fungert på ett vis.

I dag er jeg faktisk litt bedre

Etter null måling på F4 mandag som var så har jeg økt medisinen masse!

Torsdag til 2 grain og i går til 3 grain, merker ingenting av hjertebank eller lignende så det trengs nok!

Det du sier om punkt på kroppen med smerter er akkurat slik som jeg har hatt det. Merkelige greier, det har vært bra veldig lenge men nå er det på an igjen. Jeg har spesielt på ett lår over ett kne og ved siden av ene ankelen
    Legen har sagt at det er hovne slimposer som kommer ved overanstrengelse, typisk for idrettsfolk Føler ikke akkurat at det er overanstrengelse som kan ha gjort det siste måneder, har jo stort sett lagt på sofaen under pleddet og hutret!

Tror du har veldig rett i at det varierer for alle hele tiden så man må nok bare være ekstra observant på hvordan man føler seg og dosere der etter. Lykke til videre

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Hovne slimposer i knær ?
    Det er jo faktisk mer trening som er behandlingen - men anderledes trening.
    Sykling er bra, men hvis du har fått det av å sykle bør du gå. Det er lite blodflyt i de områdene og en bør forsøke å øke denne.

Jeg kjenner den legetypen som gjerne vil gi deg dårlig samvittighet ved å påstå at det er selvforskyldt.
    Og det er det ikke ! Du har ikke gjort annet galt enn å ha for lavt stoffskifte.
    Og det er ikke så greitt å vite, eller å ta hensyn til.

I tillegg har jeg brukt Piroxicam (Cataflame - Voltaren) når jeg har fått slikt. Det er i fritt salg nå.

Hutringa der er jo et tegn på for lav dose da, så lykke til med økningen.
    Bare øk ikke for fort da.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Nov 2009
    Alder
    57
    Meldinger
    225

He he Har allerede orka og plaga legen i dag så nå skjer det noe, kjenner det på meg. Tror han begynner å bli kraftig lei av meg, ba meg om å smøre meg med tålmodighet, men jeg har ikke tid til å se livet rase forbi!! Nekter å gi opp!

Skal testes for Sjøgrens syndrom på onsdag, jeg vil ha en forklaring på hvorfor jeg holder på å tørke inn i munn og øyne!! Ligger i familien den elendigheta også..

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Exclamation Sv: Helse eller helsegambling.

Heisann

Mtp tema her, sjekk denne info'n / førjulsgaven:

"I følge Ph.D Gary Null kan det skille flere 100.000% (hundretusen prosent) mellom produksjonspris og utsalgspris.
    Eksempelvis koster det, i følge Gary Null, legemiddelprodusenten 11 cents å lage 200 tabletter av merket Prozac,
    mens forbrukeren i USA betaler $247,47 for de samme tablettene,
    hvilket gir en ”mark up” (forskjell mellom kostpris og utsalgspris) på 224.973%.
    Kan dere forestille dere hva legemiddelprodusentene tjener på en syk befolkning? Neppe.
    På den annen side kan vi kanskje begynne å forestille oss hva vi kan gjøre for menneskeheten
    ved å fortelle sannheten om deres produkter og å gjøre dem unyttige."

Dere blir vel ikke overrasket over at Gary Null – av pillefabrikkeierne og deres tilhengere –
    blir sett på som tvilsom og suspekt av skolemedisinerne og deres konspiratører?

Søk gjerne på Gary Null og/eller les mer her: http://www.rettsnorge.no/artikler/20...9_Julegave.htm

Iflg NFT medisineres 140 000 nordmenn for (mot...?) stoffskiftet sitt -
    hvor mange leger må det ikke være i lommene til legemiddelindustrien når mange mennesker (over)styres inn på syntetiske medisiner.
    Jeg bare spyr.... for avsetningen på disse produktene går bare en vei: opp-opp-opp.

Et eksempel er antideprissiva - big bissniss i seg selv - men i sin tur vil bruken av disse visstnok forstyrre velfungerende stoffskifte hos noen - -
    eller kanskje mange: men hvem :twisted: bryr seg vel om å forske på det?

Kunnskap er makt - og å føle seg avmektig i forhold til egen helse er iallefall til å bli syk av
    Sist endret av Kevlin; 18-12-09 kl 09:22 Begrunnelse: Skriveleif
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Helse eller helsegambling.
    Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 07-03-09, 19:26
  2. Armour eller levaxin, eller begge deler?
    Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 4
    Siste melding: 12-11-07, 19:37
  3. Helse Sør-Øst
    Av Stina i forumet Nyttige linker
    Svar: 1
    Siste melding: 25-10-07, 22:04
  4. Bedre Helse
    Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 2
    Siste melding: 19-09-06, 18:14
  5. Mat og Helse