Side 1 av 5 12345 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 45

Tråd: Kvinnehumor

Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Sjælland Danmark
    Meldinger
    113

Standard Kvinnehumor

TIL ALLE KVINNER. fOR Å UNNGÅ SVINEINFLUENSA SKAL DU NEKTE Å HA SEX MED STUEGRISER, SOFAGRISER, MANSGRISER, OG GAMLE GRISER. SPRE BESKJEDEN TIL FLEST MULIG KVINNER, SÅ VI FÅR SLUTT PÅ SVINERIET

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Kvinnehumor

hehe - da blir det ikke så mange igjen
    En som håper å bli igjen............
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Sjælland Danmark
    Meldinger
    113

Du virker nå veldig populær blandt damene på siden her, så du er nok rimelig trygg ; )

Du er hjelpsom og smart, d er sånne menn kvinner vil ha, så d går nok bra : )!

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Takk for det
    Hvordan går det med deg da ?
    Skal du snart fjerne u-en ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Sjælland Danmark
    Meldinger
    113

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Takk for det
    Hvordan går det med deg da ?
    Skal du snart fjerne u-en ?
    Jeg ble litt usikker på om d var et "rødme" tegn eller om du blusser av feber, håper d er det første

Jo takk, bra med meg, selv om jeg er en diabetiker som foreløbig takker nei til vaksinen vi alle snakker om. Er så godt regulert (uten bruk av medisin, G.I kosthold, og til tider plagsomt mye mosjon) så jeg vurderer min samlede helse situasjon god nok til at jeg sjanser på å ikke ta sprøytrn, sånn situassjonen er nå.

Nei, U,en får nok stå en god stund til. Mye å sette seg inn i, har knapt oversikten ennå. Men som nevnt tidligere også, har jeg hatt stor nytte av rådene jeg har fått av dere erfarene her Nå forsøker jeg bla Ashwagandha, synes den har veldig positiv effekt! Har du ikke forsøkt den ennå, så våger jeg påstanden at du har noe positivt i vente om du forsøker den : ) Vit D3 tipset fra deg, begynner nok også å virke litt : ) Så i mitt grensetilfelle ser det ut som om dette er nok for meg, så jeg kan slippe bruke levaxin, har så blandede følelser for d....

Ps, håper du har sluppet unna influensaen, og hvis du får den, får du trøste deg med at du blir immun etterpå

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Kvinnehumor

Håber det er ok at benytte tråden til lidt mere "kvinnehumor"

På hospitalet, var pårørende til et alvorligt sygt familiemedlem samlet i opholdsstuen. Lægen kom ind og så træt og dyster ud.

"Jeg er bange for jeg bringer dårligt nyt" sagde han og så på de ængstelige ansigter, "Det eneste håb der er tilbage for patienten på dette tidspunkt, er en hjernetransplantation. Det er en vanskelig og risikabel proces, og De skal selv betale for hjernen".

De pårørende sad stille og tænkte over tingene. Efter lang tid var der en der spurgte, "OK, hvor meget koster en hjerne?"

Lægen svarede hurtigt, "30.000 kr. for en mandehjerne, og 1.200 for en kvindehjerne".

Stemningen var lidt pinlig. Mændene i værelset prøvede at lade være med at smile, undgik øjenkontakt med kvinderne, men sad med et veltilfreds udtryk i ansigtet. Så kunne en mand ikke styre sin nysgerrighed mere og spurgte om det alle ønskede at spørge om, "Hvorfor koster en mands hjerne så meget mere?".

Lægen smilede af denne barnlige enfoldighed og sagde "Det er standardpris. Vi må selvfølgelig give discount på prisen for kvindehjerner, fordi de er brugte".
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Den var slett ikke morsom Anisa .......

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Den var slett ikke morsom Anisa .......
    Nå, ikke? Du ved, n`Finn.... det er ikke altid kun morsomt, når det går ud over det modsatte køn, vel? Som den gang jeg lå under dynen med forkølelse, hvor min (dengang) hjemmeboende søn kommer ud fra badeværelset og i fulde alvor undrer sig højlydt: "Det er meget mystisk, mor. Hver gang du er forkølet kommer der nogle underlige prikker på spejlet på badeværelset..." Vi lader den stå et øjeblik.....
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Sjælland Danmark
    Meldinger
    113

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Håber det er ok at benytte tråden til lidt mere "kvinnehumor"

På hospitalet, var pårørende til et alvorligt sygt familiemedlem samlet i opholdsstuen. Lægen kom ind og så træt og dyster ud.

"Jeg er bange for jeg bringer dårligt nyt" sagde han og så på de ængstelige ansigter, "Det eneste håb der er tilbage for patienten på dette tidspunkt, er en hjernetransplantation. Det er en vanskelig og risikabel proces, og De skal selv betale for hjernen".

De pårørende sad stille og tænkte over tingene. Efter lang tid var der en der spurgte, "OK, hvor meget koster en hjerne?"

Lægen svarede hurtigt, "30.000 kr. for en mandehjerne, og 1.200 for en kvindehjerne".

Stemningen var lidt pinlig. Mændene i værelset prøvede at lade være med at smile, undgik øjenkontakt med kvinderne, men sad med et veltilfreds udtryk i ansigtet. Så kunne en mand ikke styre sin nysgerrighed mere og spurgte om det alle ønskede at spørge om, "Hvorfor koster en mands hjerne så meget mere?".

Lægen smilede af denne barnlige enfoldighed og sagde "Det er standardpris. Vi må selvfølgelig give discount på prisen for kvindehjerner, fordi de er brugte".
    Nok et godt eksempel på kvinnehumor, jeg syntes den var veldig morsom

Når det gjelder "tråder" så vet jeg ikke helt hvordan det fungerer, men bare hyggelig at du "slenger på" litt mer her, det er jo sånn en naturlig samtale utvikler seg også, man starter med ett emne, og havner kanskje ett helt annen sted, det gjør det hele bare mere spennende/levende

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Sitat Opprinnelig skrevet av usikker Vis post
    Nok et godt eksempel på kvinnehumor, jeg syntes den var veldig morsom
    Tak kære (u)sikker Det mener jeg også, men det er ikke sikkert, at herrerne er enige. Min søn spurgte mig forleden om, hvorfor skal kvindehumør "altid" gå ud over mænd? Da svarede jeg at kvindehumør går ikke ud over mænd mere end.... mandehumør går ud over kvinder.

Af en eller anden grund var han altså ikke så tilfreds med svaret.

Side 1 av 5 12345 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn