Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

nei, men ringte opp men det var sykepleier dama, hun er ikke så grei så sykepleiermannen.,,,,hun sa hun kunne ikke gjøre mer enn det hun hadde gjort legen hadde tatt med seg purringen,, skulle ringe opp i morgen hvist jeg ikke hørte noe, hun skkulle sette seg ekstra hart på han,,,,,,:( helt sykkkt
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

- sukk -
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

har ennå ikke ringt:(eller betyr det
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Huff og huff Men kan vi da i alle fall gå ut ifra at prøvene dine ikke er så gale? Legen min sier ofte at han ringer hvis det er noe galt med prøvene, kom jeg til å tenke på.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

ja.håper det men legen skal ringe uannsett, han sa jeg ringer det om en uke,,,såååå. men det er jo deverste avdelingen der oppe.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard kjempeglad...:

Nysgjerrig

ringte haukeland i dag,sykepleieren var kjempe flau,sint på legen.jeg ringer deg opp uannsett i dag, skal få fatt på legen... det gikk 2 min så ringte det en lege ,men ikke min,han snakket svensk,,høø,doktor ,,,,,den prøven viser betennelsestruma,ingen kreft.....kjemmmpebra,,,:=legen sa jeg skulle til ny undersøkelse etter ferien,ta nye prøver.høøø, det virket nesten som han ble kastet ut i det...jeg er kjeme glad over at prøven var fin.men litt rart at de vil ha meg opp igjen etter ferien.det er ikke vanlig,men det er bra di passer på, så får bare glemme alt til etter ferien

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Godt at du fikk et svar uansett om du skal tilbake etter ferien! Så trenger du ikke å bekymre deg mer!!

Kjempe glad på dine vegne
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Foredrag Omdal torsdag 2.okt jessheim 1900
    Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 0
    Siste melding: 29-09-08, 13:09
  2. Biopsi
    Av Eva35 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 17-06-07, 13:00
  3. Haukeland eller Aker
    Av brits i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 15
    Siste melding: 12-06-06, 11:33
  4. Lege S. Brustad, Haukeland
    Av brits i forumet Hos legen