Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard var på haukeland å tok biopsi på torsdag

så nå er det bare å vente,å vente,jeg har flere kuler,men legene snakket seg imellom,så hvit jeg forstod så så en av de veldig stygg ut....legen tok prøver av halsen,det var vanskelig å komme inn i svulsten for den var så hard,han stakk sprøytesissen inn dunket i den den satt fast, var ikke bevegelse i den... var ikke bra, spurte legen om kulene var fine ,han sa bare vi har tatt prøver av en som var mistekelig.men vi må vente han ville ha nummeret mitt ,sa det tok en uke.kjertelen min hadde vokst mye,faktisk oppover også,helt opp til haken. legen sa at de med betennelsestruma hadde større sjans for å få kreft.......han spurte også flere ganger om jeg hadde smerter i halsen? det har jeg og trykk... ble litt klaging dette ,,,men må jo få litt ut.....
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard

Uff, det hørtes ikke behagelig ut!

Jeg skal krysse fingrene for at det blir en hyggelig telefon du får fra Haukeland.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

jaa,håper det, men fikk nesten en følelse av at jeg skal under kniven,siden kjærtelen er blitt så mye større...det er ikke spisielt smertefult å ta biopsi, denne gangen hadde jeg ikke smerter etterpå. det hadde jeg sist i en uke ...
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

VELDIG LYKKE TIL, HER KRYSSES DET FINGRE OG TÆR OG DET MESTE!!!!!

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

takk,prøvene var ferdig forje onsdag, men legen har ikke ringt, selv om sykepleieren har lagt prøvesvaret på pulten hans....det er helt sykt.de kunne tatt seg tid til å svare,eller de må gi sykepleieren lov........gr,gr

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    125

Standard

Uff, det er vanskelig å ha tolmodighet og vente på slike ting!! Håper du får resultatet raskt og at prøvene var fine.
    Krysser fingrene og sender deg en god klem!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

God klem fra meg også, selv om vi har snakket på et annet forum ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Irriterende å lese at legen ikke tar seg tid til å svare deg. Håper at det ikke tar så lang tid før du får svar.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

takker så mye til alle, å stina...håper på svar i morgen ,snakket med en kjekk sykepleiermann,han skulle ligge purring overst til legen.legen skulle hente noen papirer i morgen. ikke rart sykehuset er dyrt i drift

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Hvordan går det, hvordan går det???? Har du hørt noe?

"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. Foredrag Omdal torsdag 2.okt jessheim 1900
    Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 0
    Siste melding: 29-09-08, 13:09
  2. Biopsi
    Av Eva35 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 17-06-07, 13:00
  3. Haukeland eller Aker
    Av brits i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 15
    Siste melding: 12-06-06, 11:33
  4. Lege S. Brustad, Haukeland
    Av brits i forumet Hos legen