Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
09-11-09, 16:59 #4
Sv: Hvorfor mangler vi medicin?
Jeg ved ikke Ruth... en ven fra Belgien, som hidtil købte sin apotek-fremstilte medicin i den hollandske by Maarstricht - blev afvist sidste gang med sin recept, med en "uofficiel forklaring" om, at apotekerne i Holland vil nu sørge for at de hollandske patienter ikke skal mangle deres medicin. Det kunne tyde på, at der blev run på den hollandske Thyreoideum, selv fra Belgien, hvor Erfa ellers har reklameret så meget for sig selv. Denne belgiske ven har derfor besluttet sig for at afbryde graviditeten, da hun ikke længere er tryg ved medicinforsyningen og da hun har været halvdød i mange år på syntetisk medicin før, siger hun, at hun ved, at hun ikke kan klare gennemføre graviditeten på levothyroxin alene.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 124Siste melding: 27-08-11, 18:41 -
Medicin-stop = bedring?
Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 0Siste melding: 03-04-09, 23:46 -
Kender nogen forløbet af Hashimoto? Er uden medicin-men har det godt...hvorfor??
Av ayla i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 15Siste melding: 21-03-09, 15:15 -
Medicin med modermælken?
Av Anisa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 27-03-07, 07:48 -
Stofskiftemedicin og antidepressivt medicin?
Av gitteh i forumet DepresjonSvar: 4Siste melding: 09-03-07, 13:40

Svar med sitat

Bokmerker