Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Stoffskiftet og bihulene
Threaded View
-
04-11-09, 13:25 #3
Sv: Stoffskiftet og bihulene
Enig med Lisbeth.

Man kan have rodbehandlede tænder, uden eller under en bro eller krone, hvor der ved rødderne kan udvikles en form for kronisk infektion, der afgiver toksiner eller som bakterierne kan komme fra og videre i ansigtet. Jeg havde ikke problemer med bihuller, men hos mig var det hele højre side af ansigtet, hvor ansigtsnerven blev påvirket nærmest så man kunne indstille kalenderen efter udbruddene - hver 21. dag. Det stod på i årevis. Hele højre del af ansigtet smertede fra kæben, kinden og op mod øret og øjet, hvor huden var overfølsom over for berøring og inde i ansigtet var smerterne inkl. øresmerter. Jeg havde også let feber i de 4-5 dage det har taget inden kroppen har bekæmpet infektionen.... lige til næste gang.
Først efter at jeg fik behandlet den syge tandrod, ved operation fra siden, under den bro tanden holder fast på - forsvandt alle problemer og tilbagefald. Men det er kun takket være en ny tandlæge at jeg kom fri af det, idet det var ham som faktisk fandt ud af hvad problemet var da jeg var nødt til at aflyse et besøg pga. tilbagefaldet. Næste gang har han taget et røntgenbillede og jeg fik en henvisning til en tandkirurg.
Det er i hvert fald værd, at få kontrolleret nøje, om der ikke skulle være anden grund til de gentagne betændelser i bihullerne end en forringet modstandskraft over for (ny) smitte.
God bedring Carro
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
p-piller og stoffskiftet
Av Reven i forumet Andre hormonerSvar: 15Siste melding: 02-10-08, 23:13 -
Blod fra bihulene
Av anitab i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 16-04-08, 22:35 -
Øker SINK stoffskiftet?
Av RIGG i forumet Sink - ZinkSvar: 2Siste melding: 26-03-08, 16:40 -
Det var ikke stoffskiftet
Av sportyBoy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 116Siste melding: 13-10-05, 10:17

Svar med sitat
Bokmerker