Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
28-10-09, 17:09 #11
Sv: HJELP! Har jeg trøbbel med binyrene?
Helt ærligt Vigdis
Helt ærligt! Selv om jeg mener at Stop The Thyreoid Madness bogen er (ellers) guld værd, hvis det er anvisningerne derfra du bruger og derfor går du på kun 1 grain thyroxin, da mener jeg at bogen fortjener at blive gemt væk og glemmes et stykke tid.
Ved så lille dose af thyroxin kan dine stakkels binyrer ikke andet end køre på overgear uanset at de ikke orker... Hele kroppens hormonfeedback er nu helt op at køre pga thyroxin-mangel. Det er derfor du har det ad helvede til. Og det er ikke korrekt, at man skal først øge thyroxin når man er trappet helt op med hydrocortison. Den vil nemlig ikke nytte ret meget, når hovedparten af tilskuddet går til at udligne thyroxinmangel.
Jo mere du trapper op (igen) med thyroxin - jo mere hydrocortison-tilskud (under optrapning) kommer dine binyrer tilgode. Plag dig nu ikke unødvendigt og læs bogen med et gran salt.... Please.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker