Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
24-10-09, 08:44 #11
Sv: HJELP! Har jeg trøbbel med binyrene?
Bare en liten kommentar til det du nevner om sukker:
Det er etterhvert mange produkter hvor det står "ikke tilsatt sukker". Det er en del som da tenker at produktet ikke inneholder sukker. Men det gjør det jo. Og når de reklamerer med "samme gode smak som før" har de ofte tilsatt kunstig søtningsstoff i stedet, noe som ikke er det spøtt bedre.
Minner meg forøvrig om noe jeg overhørte i butikken en gang. Det var på den tida Solo hadde gått over fra å bruke "light" til "lett" på etiketten. To damer studerte de nye Solo-flaskene, og jeg hørte den ene spørre den andre:
"Du, Solo Lett, er det sånn derre lightbrus det, tru?"Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker