Huff, det er sjokkerende og lese andre sine historier. Og i alle fall når en vet i etterkant at det er veldig lett og finne ut av dette med stoffskifte! At en har en god lege er alfa og omega.

Mine konsekvenser av for seint stilt diagnose er for høyt kolesterol og knutestruma på halsen. Dette ser ikke akkurat vakkert ut. Venter på svar på denne nå, og håper det ikke er noe farligt. Legen sa at det var en cyste. Jeg har selv vært inne på tanken og gå videre med saken. Fant ut at jeg hadde hatt lavt toffskifte siden 2003, og har slitt meg gjennom skole og utdanning i en døs tilstand. Fikk diagnosen i 2008, etter mange søvnløse netter med kløe. Etter bytte av fatlege ble det fortgang i sakene! Han fant ut av det meste, og nå har jeg fått riktig medisinering. Og det er deiligt og kjenne at en omsider har litt overskudd!

Syntes det er trist og lese at datteren din har slitt med dette siden hun var 11 år! Det er utfordrende nok og gå gjennom ungdomstiden, om en ikke skal ha problemer med helsen i tillegg!
Håper det går bedre nå! Kjemp igjennom en b12 sprøyte, det kan gjøre underverker
Lykke til!