Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
19-10-09, 21:55 #9
Sv: Hvor raskt skal man øke dosen ved førstegangs bruk
Har du vurdert å ta spyttprøver via privatlab.?
Da får du 4 prøver gjennom hele dagen, pluss DHEA og en god forklaring på kjøpet. En endo. tror jeg kanskje vil ta S-kortisol om morgenen og muligens en spyttprøve om kvelden.
Det er svært skjeldent å lese om dem som har fått full kortisolutredning hos
endoer.....nettopp fordi vi blir regna for "friske" der, for det er en skjelden diagnose å ende opp med en reell Addison eller det motsatte.
Men vi med adrenal fatigue har maaange av de samme symptomene, og kan bli skikkelig syke av den grunn. Så mistenker du noe med kortisolet ditt, så få undersøkt det skikkelig slik at du føler deg trygg mht det!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
6 uker uten levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 03-06-08, 15:12 -
Levaxin uten Laktose
Av Hsn i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-08-07, 16:09 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Speltbrød uten gjær
Av Hilma i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 19-03-07, 20:54 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker