Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard Sv: Om Apotekerfremstillte legemidler

ja jeg har også en del gamle mailer i forskjellige backups, klikket på lagre som og det lagres et arkiv i en fil.
    Men fordelen med outlook express, er at alle mailer ble lagret individuelt, (i en mappe) og ikke i een lang streng med komma imellom slik outlook var.

Prøvde å flytte over noen til vista, tror ved å velge importer og så velge hvor fra, man må hake vekk skrivebeskyttet hvis de har vært via en brent cd, og de dukket opp i vista sin mail men som gamle mailer.

Men mange har jeg ikke greid å imortere, husker ikke om det var OE-mailene.
    (men man kan lett lese enkeltmailer i backup fra OE siden de ligger enkeltvis i mappen)
    Jeg synes windozes system med mailer og konvertering er elendig. Det går ikke å flytte dem rundt etter behov. man må beholde en gammel maskin med Office for å ha outlook for å kunne ha adgang til mailene, tror jeg. Det var ettellerannet som ikke gikk an å overføre til vista.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Om Apotekerfremstillte legemidler

I OutlookExpress endret jeg mappen som mailene vanligvis ligger i til en jeg kalte "Outlook" som lå i mine dokumenter.
    Dermed kom mailene med når jeg tok bacup av mine dokumenter.
    Så jeg har dem.
    Den finnes (fantes) på verktøy/alternativer/vedlikehold - klikk "lagre mappe" og endre den til en du har laget og lagt i mine dokumenter.
    Samme gjelder fro WindowsLiveMail : menyer/alternativer/avansert, så er det likt.

Men så har de endret filsystem - endelse - så da kan de ikke leseses.
    Mulig det finnes programvare som kan konvertere de - har jeg ikke tenkt på.
    Jeg har tenkt å maile de viktigste over bare jeg da. Det er forhåpentlig vis ikke så mange ......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn