Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
09-10-09, 20:23 #1
Sv: Hvis Armour utgår, hvordan da bestille noe annet?
De andre som du listet opp er ikke generiske. Alle heter Thyroid og er likeverdige....en som het er Lisa Texas på thyroid.about.com forumet er gift med en lege og alle i huset inkludert hunden bruker Thyroid, og hun forklarte dette, at alle er Thyroid og er ikke generiske.
så apoteket skal bare skaffe Thyroid fra den som kan levere.
Men jeg er enig i at de må få forslag om at de må aktivt prøve å finne det, ikke bare legge inn en bestilling på Armour Thyroid i dataen og såå skjer ikke noe.
Nå kommer det fra Erfa og kommer enten fra Belgia eller direkte fra Erfa i kanada, eller fra et internasjonalt apotek som IDIS eller den i Stuttgart.
Vet ikke helt åssen de skaffer medisiner fra utland.
-
09-10-09, 22:48 #2
forresten så sier ryktene at Armour ikke kommer tilbake, så man må nok se seg om etter noe annet. Ikke bare vente på at apoteket skal sskaffe det, for de bestiller bare det de gjorde før, og det var fordi norske pasienter bare ba om Armour uten å huske at medisine heter Thyroid.
De tyske pasientene har prøvd alle sorter etter postinger på forumet å dømme , og flere var billigere og de foretrakk dem. Major var billigere. Men den er borte for godt. FDA stengte dem. Time Caps også.
-
09-10-09, 22:56 #3
jeg er nok en av dem som har sovet i timen..
Hørte om armour og tenkte ikke over hva det het, eller hvor det kom
fra. Da jeg byttet lege sist år, var det viktig at legen ville godkjenne
at jeg brukte dette, og fikk styre doseringen selv.
Han sa ja til dette, og han fikser nok å søke om Thyroid, enetn det
nå heter slikt eller så, bare jeg spør ham.
Har to bokser klar på apoteket, og to bokser her hjemme, så jeg skal
klare meg til det kommer mer, uansett navn på det.
Takker for fin info!
Lignende tråder
-
Spennede skriv i Thyra om blant annet Armour Thyroid
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 11-07-11, 20:41 -
Hvis vi ikke mere kan få Armour/Westhroid?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 25Siste melding: 09-05-10, 10:38 -
Hvis man tar levaxin før blodprøve, hvordan vil det slå ut?
Av gretal i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-02-08, 21:19 -
Bestille Armour fra utlandet?
Av Pusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 24-05-06, 23:12

Svar med sitat

Bokmerker