Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
09-10-09, 19:48 #7
Sv: Hvis Armour utgår, hvordan da bestille noe annet?
Jeg har kontaktet en apotek kjede og en grossist og de svarer nogenlunde likt. Jeg spurte om Armour, Westhroid og andre naturthyroxiner.
Så spurte jeg spesiellt om ERFA Thyroid og Thyroidum og de fikk linker.
Virker som svaret er basert på den pressemeldinga jeg postet i en annen tråd her ?
Så da får en jo håpe og håpe bare da......
Apotek-kjeden :
Hei,
Bakgrunnen for at Armour ikkje kan skaffast er at produsenten har problem med å skaffe råstoff til å lage tablettane- og dermed får vi ikkje nye forsyningar. Produsenten har gått ut og beklaga dette, og seier at dei dessverre ikkje veit når dei kan vere leveringsdyktige igjen. Det kan vere at nokre apotek sit med eit lite lager av Armour, men dei fleste har ikkje dette på lager og kan difor pt heller ikkje skaffe.
Spesialbestillinga til vår grossist har ikkje lykkast i å komme opp med generiske alternativ til Armour. Eg vil allikevel sende e-posten din vidare til dei for å spørje om dei andre preparata du har brukt kan skaffast. Kjem tilbake med svar så snart eg høyrer frå dei.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Spennede skriv i Thyra om blant annet Armour Thyroid
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 11-07-11, 20:41 -
Hvis vi ikke mere kan få Armour/Westhroid?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 25Siste melding: 09-05-10, 10:38 -
Hvis man tar levaxin før blodprøve, hvordan vil det slå ut?
Av gretal i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-02-08, 21:19 -
Bestille Armour fra utlandet?
Av Pusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 24-05-06, 23:12

Svar med sitat
Bokmerker