Sitat Opprinnelig skrevet av cathrin Vis post
Da har jeg vært hos legen og jeg sitter her og gråter. Så dere forstår sikkert at det ikke gikk bra i det hele tatt. Legen ville ikke sende noe resept til noen han ikke visste hvem var, og jeg skulle begynne med Levaxin igjen for det hjalp nemlig alltid. Vel det hjelper ikke på meg. Nå får jeg ta dem for å pleace legen min, men han skal nok få se en blodprøve neste gang jeg kommer der som overrasker ham!. Og da skal han også få beskjed om at jeg ikke orker prøve flere medisiner som ikke virker, da er ny sykemelding alt jeg vil ha og så får naturen gå sin gang. Jeg merker at jeg er for sliten til å bytte lege.
Det er fandeme hjerteskærende!

Nu er jeg "heldigvis" ikke norsk, så den samlede lægestand her i landet kan rende mig noget så grusomt! Derfor vil jeg (off topic) sige, at med sådanne læger som Cathrins - har vi ikke brug for fjender... Det tangerer en tortur og helse-ødelæggende lægepraksis. Menneskesynet er i bund og lægeetik ligeså! Denne læge og alle som ligner ham - er himmelråbende dårlige mennesker!

Man burde simpelt hen ikke have lov til at være uvidende når man er læge, da lægernes uvidenhed slår flere ihjel end alle verdens samlede krige tilsammen. De skulle skamme sig!