Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Threaded View
-
08-10-09, 15:47 #11
Sv: Apoteket har ikke mer medisin!
Mitt første innlegg

Jeg er 33 år og brukt syntetisk thyroxin/levaxin siden jeg var 18.
Levaxin har fungert brukbart, men jeg får av og til perioder som er helt jævlige, og har fått en av dem akkurat nå. (slapp sliten(sover 14 timer i døgnet, varm/kald kvalm)
TSH er bare 7, men tar allerede 150 mikrogram om dagen og legen vil ha meg til å øke til 175.
Har gjennom dette fora og andre steder lest om armour, og tok det opp med min fastlege idag. Men han har aldri hørt om det engang, og skjema om registreringsfritak var han heller ikke kjent med. Fikk henvisning til endokrinolog så får se hva de sier, men har hørt at de sverger til den syntetiske varianten. Vil uansett prøve armour som et alternativ, men etter hva jeg skjønner er det blitt vanskelig å få tak i, og dessuten er armour thyroid merket blitt endret noe slik at det ikke er effektivt lengre.
Godt å uansett se at jeg ikke er alene her.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
medisin
Av sanro i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-08-09, 21:45 -
Armour er ikke alternativ medisin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 08-09-07, 19:10 -
medisin spm og T3-spm
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 24-05-06, 17:13 -
Ny slow-release T3 medisin
Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 20-08-05, 10:43

Svar med sitat
Bokmerker