Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Threaded View
-
08-10-09, 12:07 #11
Da har jeg vært hos legen og jeg sitter her og gråter.
Så dere forstår sikkert at det ikke gikk bra i det hele tatt. Legen ville ikke sende noe resept til noen han ikke visste hvem var, og jeg skulle begynne med Levaxin igjen for det hjalp nemlig alltid. Vel det hjelper ikke på meg. Nå får jeg ta dem for å pleace legen min, men han skal nok få se en blodprøve neste gang jeg kommer der som overrasker ham!. Og da skal han også få beskjed om at jeg ikke orker prøve flere medisiner som ikke virker, da er ny sykemelding alt jeg vil ha og så får naturen gå sin gang. Jeg merker at jeg er for sliten til å bytte lege. Skal prøve å skrive til denne firmaet i Stuttgartgart så får jeg i alle fall et svar.
Da har jeg i allefall fått et svar som er at de ikke kan sende medisin når jeg ikke har resept, og det får jeg altså ikke.
Merker at jeg er helt på bånn psykisk, og at jeg tenker at det skal bli godt å slippe en dag, kanskje det går fort også.
Hva med dere andre hva gjør dere spiser dere Levaxin eller har dere litt Amour igjen eller?Sist endret av Admin; 08-10-09 kl 18:24 Begrunnelse: Slår sammen 2 innlegg fra 1 tråd
Lignende tråder
-
medisin
Av sanro i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 18-08-09, 21:45 -
Armour er ikke alternativ medisin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 08-09-07, 19:10 -
medisin spm og T3-spm
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 24-05-06, 17:13 -
Ny slow-release T3 medisin
Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 20-08-05, 10:43

Svar med sitat
Bokmerker