Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
08-10-09, 06:24 #12
Sv: Er dette for lavt stoffskifte?
Når jeg leser andres symptomer her, så begynner jeg å lure på hva som er hva. Ser det er en del problemer med magen, det har nå jeg hatt i lengre tid,brennende ubehag, diare, men samtidig har jeg gått flere år på betennelsedempende fordi jeg har så vonde, hovne ledd (en del polyartrose). Nå fikk jeg ikke ta mer før turnuslegen hadde snakket med fastlegen, for hun var redd for magesår, og derfor må jeg ordne med avføringsprøve og inn til gastroskopi. Men magen "brenner" og er i ulage selv om jeg ikke tar betennelsedempende,(tar nå syrenøytraliserende), og har daa så vondt i resten av kroppen , at jeg ikke kommer meg på opptrening etter ryggoperasjonen i mars. Kraftige menstruasjoner, spreng i hodet, kjennes ut som blodtrykket stiger,( vet at det er veldig lavt) influensasyk, og sover veldig mye. Perioder der jeg "tetner" til i halsen liksom, konstant tett i nesen, gått opp 4 kg siste året, da har jeg hatt samme vekten i 10 år. Det er da vanskelig å vite hva som er hva, men det kan jo hende jeg blir litt klokere etter jeg har vært hos revmatolog i begynnelsen på november.
Min mor og min søster har også lavt stoffskifte og blir medisinert for dette.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
høyt eller lavt stoffskifte dere som har peilin på dette
Av lene84 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 05-05-07, 08:56 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker