Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Hashimotos muskelsmerter
Threaded View
-
18-07-09, 23:10 #3
Sv: Muskelsmerter
Hei n'finn
takk for svaret...dette har jeg også funnet på nettet, men som du sier...noen! fremmedord som blokkerer forståelsen her. Skal legges inn på revmatologisk avd. om en og en halv mnd. men klarer ikke helt og roe meg kjenner jeg, og 1 1/2 mnd. er laaang tid når hjernen går på høygir og kroppen på reserve:-(
En annen ting..Gjennom fastlegen min ble jeg gjort oppmerksom på at jeg muligens ville ha effekt av å fjerne skjoldbruskkjertelen siden jeg har så høye antistoffer. (over 1300) Jeg fikk påvist hashimoto for ca 2.5 år siden (hadde sikkert gått med symptomer i MINST 2 år, noe som ble diagnostisert som depresjon og medisineret der etter) og har gått på levaxin siden da. Jeg hev meg på og fjernet kjertelen i april i år, og hadde nå en TSH på 15 for 3 uker siden. Formen er (naturlig nok!) helt elendig, men fastlegen mener det ikke er grunnlag for så mye symptomer ut i fra TSH verdiene. (for det vet jo han bedre enne meg!!!!)Fritt 4 ligger på 14.1 og FT3 var 3,4. noen meninger om dette?
venter i spenning...
Har økt dose med levaxin fra 125 mikrogr. pr dag til en ekstra pr uke og skal ta nye prøver om ett par uker igjen.Desperat rop om hjelp. Hashimoto, hypotyreose, levaxin siden 2007, fjernet skjoldbruskkjertel april 2009
Lignende tråder
-
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25 -
Jeg har både Graves og Hashimotos
Av Lissa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 30-10-07, 21:58 -
Ledd og muskelsmerter
Av findus i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 17Siste melding: 08-05-06, 18:52

Svar med sitat
Bokmerker