Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
13-08-05, 19:59 #5
Du har jo rett i at det er noe feil med holdningen man møter. Kanskje er det særlig overraskende (og ille) at leger har dette.
Kankje legen din har det fordi han har erfaring med at det ikke blir noe bedre uansett hva han prøver å få gjort ? Han føler kanskje at han får tredd en behandlingsmodell ned over hodet med den ene thyroxinen departemantet har lagt opp til skal godkjennes for oss ? Omtrent som når man skal grave en grøft men ikke har rette spaden ?
Han har nok ikke den erfaringa at noen blir bedre når de får Armour ?
Fordi han ikke prøver, men holder seg til det officielle ?
Legen min er blitt så intressert etter at han ser framgangen hos meg. Han er avmålt men spør og spøker mye. Også på Aker er de svært hyggelige etter at jeg fortalte om Armour - men det var de før også da. De er desverre ikke intressert i kontroll målinger av typen før ogg etter, noe som kunne skape litt undring iallfall ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvorfor blir noen så dårlige av jodtilskudd (kelp, m.fl)?
Av Siri Ann i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 25Siste melding: 20-01-13, 15:44 -
KELP
Av pling i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 24Siste melding: 11-10-09, 12:14 -
KELP
Av pling i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 26Siste melding: 18-04-08, 19:31 -
Jodtest, kelp og nye prøvesvar
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-08-05, 19:59

Svar med sitat
Bokmerker