Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Bindevev og hypotyreose
Threaded View
-
22-09-08, 10:29 #5
Re: Bindevev og hypotyreose
Takk for svar alle tre!

Noe sa meg at du kom til å reagere på det om Armour n`Finn! ;) Det kan virke som om man finner på alle mulig unnskyldninger for å unngå å gi pasienter Armour, det høres jo ulogisk ut, men han sa det kanskje for en grunn? Vanskelig å vite. Kanskje jeg en dag får mot nok til å skaffe meg Armour selv og prøve uten endo-hjelp, vi får se. Jeg orker i alle fall ikke å gå rundt med slike smerter resten av livet og vil derfor prøve det meste for å unngå det.
Kirsten, takk for det du skrev, det er godt å vite at jeg ikke er alene om dette! Jeg skal be fysioterapeuten og legen om å sjekke dette litt mer nøye.
nora, jeg er er ikke så oppsvulmet som jeg har vært (på utsiden), men det er jo rart at bindevevet skal bli sånn. Det kan jo ha med at jeg må få opp levaxinen til der den var, men jeg synes å huske at jeg alltid har hatt slike smerter i større eller mindre grad. Hvis noen prikker meg på armen eller tar tak i den litt hardt så kjenner jeg ingenting akkurat da, men etter en liten stund så blir det fryktelig vondt og det kjennes lenge etterpå. Jeg har nok en litt høyere ferritin enn før (har hatt helt ned i 2), men tror ikke jeg er over 50 akkurat. Skal få sjekket dette. Spørsmålet er hva som er "store nok doser levaxin" som du sier - det kan jo hende at jeg rett og slett ikke skal ha mer. Jeg skal uansett forsøke å øke dosen litt til før jeg gir meg.
Hilsen LiljeAutoimmune sykdommer:
-Hypothyreose siden 1993 (tar nå 875 ug Levaxin i uka + 15 ug Lio daglig)
-Cøliaki siden ca 2001
-Vitiligo
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
Sykmelding og hypotyreose
Av Elly i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 27-10-08, 22:15 -
Hypotyreose og pcos.....
Av Linn i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 11Siste melding: 25-11-06, 21:53 -
Oppdaget hypotyreose i 11. uke
Av moc i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-09-06, 14:03

Svar med sitat
Bokmerker