Hei Lilje.

Huff for en trist historie! Kjiipe endo! :(
Det er flere eksperter som har kommet med samme utalelse til meg og min lege. Og hvis de tar bort noe av Lev'en så blir jeg kjempehypo på null komma niks. Så hør ikke på h*n. Det der vet du og legen din best!!!

Så langt jeg vet så skal Lio hjelpe på depresjons og angst symptomer som kommer fra stoffskiftet. Men det kan jo være signaler fra kroppen din? Kanskje du bør snakke med fastlegen om å forsøke en annen måte å medisinere på? Jeg blir helt rar av å ta medisiner på kvelden f.eks. Det fungerte veldig dårlig for meg. Så kanskje du kan finne en annen måte som gjerne roer ned symptomene dine?

Jeg synes du skal legge denne episoden med endoen bak deg, om du klarer det. Det trekker ut så mye energi og det høres ut som om du trenger den til å stabilisere kroppen din. Jeg vet hvor jævlig det føles å ikke bli vist en vei man kan å gå. De bare gir opp føles det som og det er helt grusomt! Det blir som å få en kald skulder og få slengt enkle løsninger som det ikke er hold i. Slipp det om du kan Lilje og gå videre..

Ut fra alt jeg har lest på forumet så ser det ut til at det er få endoer som klarer å tenke videre enn at Levaxin virker på alle på samme vis (med Lio i ditt tilfelle). Og det finnes da ingen som har lavt stoffskiftet som ikke blir bra av det... Selv om det står i alle faglige artikler og fagbøker. Finner ingen logikk i det der jeg, men jeg ser jo at det stemmer ut fra folks erfaringer. Så man få ekstra diagnoser slik at de ikke trenger å tenke mer på det.. (Noe jeg synes er å skjule oss i statestikken ;) ) Og selvsagt blir vi sinte, frustrerte og til tider desperate av å ikke nå frem til dem som skal være eksperter på temaet. At man gråter i oppgitthet er jo ikke underlig da

Du spurte egentlig Nora, men jeg er så frekk å sende med et tips:
Selen kan du få gjennom å spise para nøtter. Den Lille Nøttefabrikken har utslag i nesten alle dagligvare butikker.

Håper livet blir litt bedre snart!