Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
25-10-07, 19:35 #7
Jeg har vært hos ham Destiny85 nevner for ivf. Mitt lave stoffskifte ble oppdaget hos en annen gynekolog under utredningen av barnløshet. Ble sendt til fastlegen for behandling, og startet ivf hos Medicus et halvt år etter. Stoffskiftet ble aldri nevnt hos dem under to forsøk.
Vet at det fantes en privat endo i Trondheim tidligere, men han har beg på senter for sykelig overvekt på St. Olav. Har også prøvd å finne noen etter å fått avslag to ggr på henvisning.
Det som tilslutt har hjulpet meg, som så mange andre her inne, har vært å finne ut mest mulig selv og så fått overbevist legen om det samme. Dessverre veldig krevende, spesielt når man er syk, men for meg har det vært veldig lærerikt og utviklende å ta kontrollen over behandlingen selv. Hvis du tilfeldigvis skulle bo i samme kommune som meg, så kan du jo få navnet på min lege som nå har lært om kombinasjonsbehandling med liotyronin ihvertfall. Jeg ble kvitt hjernetåke på tre dager, og depresjon (som de ville gi meg piller for) på to uker etter oppstart på Lio.
Nå har jeg på egen hånd skaffet meg Armour, og går nå på 2G + 50 mcg Levaxin. Har tenkt å få legen til å gi meg det etterhvert, noe jeg er sikker på hun vil.Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Jeg kunne tenke meg å… gå… i hi
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 20-12-06, 20:04 -
Takk for støtte
Av Thomas i forumet Om forumet genereltSvar: 1Siste melding: 02-08-06, 00:10 -
Ved optimal dosering - når vil man kunne merke resultater?
Av Stina i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 29Siste melding: 21-07-06, 19:49

Svar med sitat
Bokmerker