Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Tråd: jod i mat

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard Jod eller ikke!!!!!!!!!

Jeg lurer på om det er en ulempe for oss med lavt stoffskifte å få i oss jod. Jeg kjøper salt med jod Burde jeg slutte med det

baremei Gjest

Standard

Jeg får i meg melkeprodukter, masse fisk og sjømat, kjøper salt med jod (vi har barn - de skal ha jod) osv. osv.

Har aldri merket noen ting. Og hvis kroppen ikke klarer nyttegjøre seg joden forsvinner den bare ut igjen.

Så med mindre du merker reaksjoner på jod: glem det!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Tusen takk baremei En ting mindre å bekymre seg for Syns det er nok som det er

baremei Gjest

Standard

Generelt er det lurt å prøve å bekymre seg så lite som mulig inntil det er bevist at man har grunn til å bekymre seg.

At man i dårlige perioder har hele verden hengende på skuldrene og at små, dagligdagse ting vokser til monstere i hodet vet jeg inderlig godt, men det er sant likevel.

Dessuten bruker man masse energi man har bruk for til annet. F.eks. å bli friskere.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Generelt er det lurt å prøve å bekymre seg så lite som mulig inntil det er bevist at man har grunn til å bekymre seg.
    At man i dårlige perioder har hele verden hengende på skuldrene og at små, dagligdagse ting vokser til monstere i hodet vet jeg inderlig godt, men det er sant likevel.
    Dessuten bruker man masse energi man har bruk for til annet. F.eks. å bli friskere.
    For en bra måte å si det på! Helt enig med deg...
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Godt sagt Jeg burde nok ikke bekymre meg med så mange ting, men neimen ikke lett å la være heller

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    23

Standard

legen sa jeg måtte ha salt med jod
    TSH var på 170. Legen hadde fått sjokk når hun så blodprøven for så lavt hadde hun aldri sett, så hun hadde ringt sykehuset.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn