Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: KELP
Hybrid View
-
14-03-07, 06:53 #1
Spectro Multi-Vita-Min fra Solaray ( http://www.nutraceutical.com/about/solaray.cfm ) indeholder heller ikke jod.
Opprinnelig skrevet av baremei
I øvrigt bør alle, der ikke tåle jod for godt - så vidt muligt også forsøge at undgå fluor, specielt i mund-/tandpleje produkter. Fluor tilhører samme kemiske gruppe som jod (halogener) hvorfor man formoder, at fluor kan indgå i de samme biokemiske reaktioner i kroppen som jod gør. Desuden er fluor giftigt som bare hell... hvilket under alle omstændigheder gør at fluor er værd HELT at fjerne fra husholdningerne.
Det er en skrone, at fluor forebygger carries..... i hvert fald ikke mere end en ordentlig tandhygiejne gør... På den anden side - hellere huller i tænderne end en ødelagt skjoldbruskkirtel!
Dem, der endnu ikke er (stofskifte)syge - opfordres til at udvise en særlig agtpågivenhed over dette giftige grundstof. Fluor findes i dag i tandpasta, mundskyllevand, tyggegummi, tandfyldningsmaterialer, tandcementer, tandlak. Vi er desuden blevet kraftig opfordret til, at vores børn fik fluorskylninger, fluortabletter og fluorpenslinger. Lad være!!
Dem, der allerede er syge, skal simpelt hen sky fluor som pesten og forlange af lægerne andre former for behandling af stofskiftelidelserne end fluorholdige medikamenter!
Jeps, du læste rigtigt! En betydelig andel af præparatlisten over midler til brug ved behandling af stofskiftesygdomme indeholder.....fluor! Og dette endda i mængder, der regnes i miligram! Mens en granvoksen mand kan dø af så lidt som et par miligram af stadset....
Væk med fluor!
1. Historie af fluor/jod antagonisme 1854-2005
2. Efekt på helbredet - fluor og skjoldbruskkirtelen
3. FLUORIDE HEALTH EFFECTS DATABASE:
4. Fluoride Action Network/hovedsiden
5. ANVENDELSEN AF FLUOR I TANDPLEJEN• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvorfor blir noen så dårlige av jodtilskudd (kelp, m.fl)?
Av Siri Ann i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 25Siste melding: 20-01-13, 15:44 -
KELP
Av pling i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 26Siste melding: 18-04-08, 19:31 -
Jodtest, kelp og nye prøvesvar
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-08-05, 19:59

Svar med sitat

Bokmerker