Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
30-04-06, 19:39 #1
Spørsmålet til bladet Thyra om Levaxin og binyrene
sendte spørsmålet til bladet thyra om det som står på levaxinboksen om at ved nedsatt funksjon av binyrer ikke skal bruke levaxin......
Fikk tilbakemelding fra redaksjon,de sendte spørsmålet videre til de som produserer levaxin.blir spennende å høre.
-
30-04-06, 19:40 #2
Flott tiltak! Har tenkt det samme, men ikke gjort noe med det.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
30-04-06, 22:41 #3
Flott at du gjorde det. Egentlig så burde vel binyrene våre vært testet før vi begynte på Levaxin da eller. Det tar jo ikke så lang tid å ta en blodprøve.
-
30-04-06, 23:49 #4
Kjempe bra Pusur!!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
05-10-09, 10:46 #5
Sv: Spørsmålet til bladet Thyra om Levaxin og binyrene
Hej Pusur

Sjovt jeg falder over denne tråd netop i dag, efter at jeg har skrevet til en ny bruger Usikker om det samme i går....
Har du nogensinde modtaget et svar fra "nogen" ?`Jeg forstår ikke hvorfor bladets redaktion sendte dit spørgsmål videre til producenten af Levaxin. Det er jo ikke producenten, som udelader at screene patienterne for binyrefunkrionen inden medicinen udskrives. Det er lægerne som udeladet det, så hvad er meningen?
Burde dit spørgsmål ikke være videresendt til Lægeforeningen i stedet? Bare en tanke.... fordi vi har 110% det samme problem i Danmark.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-10-09, 17:52 #6
Sv: Spørsmålet til bladet Thyra om Levaxin og binyrene
Hei har vel aldri hørt noe fra hverken den ene eller den andre.Hmmmmm.... kanskje på tide og ta tak i det igjen
Lignende tråder
-
Om lavt stoffskite og binyrene + østrogendominans
Av i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 30-10-09, 15:42 -
Kan binyrene være årsaken?
Av Carro i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 16-06-09, 11:17 -
Armour, magen, binyrene....?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 29-04-09, 14:10 -
Har så vondt, er det nyrene...binyrene ????
Av Tussa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 11-03-07, 21:07
Svar med sitat

Bokmerker