Viser søkeresultater 1 til 10 av 226
Tråd: Operert for graves -94
Threaded View
-
14-11-07, 16:32 #11
Jeg vil å si at det er en skilnad på den som starter fra scratch og den som har gått på medisin en stund.
Helt i oppstarten kan noen bli overdosert på 50µ - det vil jeg vel korrigere, å kalle det tilpassingsproblemer.
Det varer bare få dager og så går det over, man føler seg fin en stund og så kommer symptomene og usikkerheten på om man har tatt for mye.
Men da er nok svaret i de fleste tilfeller at det er for lite - dosen må økes for å forsyne kroppens økende behov.
Derfra mener jeg at en økning på 12,5µg/dag er ok. Noen kan sikkert tåle mer, men jeg tror ikke de kommer fortere fram til målet.
Det er snakk om at kroppsvev som har vært sulteforet skal begynne å virke igjen og det lar seg nok ikke pushe.
Så er det vi da, som har vært der, gått en stund og økt litt igjen og kommet opp i en litt for høy dose og som skal ned.
Det oppleves sikkert forskjellig, min versjon er at jeg får symptomer på lavt stoffskifte ganske fort. Jeg har prøvd å øke igjen noen dager, men det er ikke løsningen for meg iallfall. Jeg må bare holde ut.
I høst tok det flere uker før jeg følte meg bra og jeg hadde noen dager med "flashcacks".
Så har jeg følt meg stabil lenge.
Jeg gikk ned fra 5G til 4,5G og så til 4G. Nå er jeg kald på hender og føtter så jeg skal vel litt opp igjen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Dere som er operert! Bergen eller Stavanger? Hvor er de beste kirurger?
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 13-11-11, 09:25 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker