Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
04-10-09, 13:33 #11
Sv: HJELP! Har jeg trøbbel med binyrene?
Ja, det med binyrene går jo igjen hos svært mange.
Det går dessverre også igjen at leger og spesialister overser problemet.
Minner om min egen undersøkelse ved Aker.
Man fant omvendt døgnrytme i blodkortisol og forlangte nye prøver etter noen måneder. Man forklarte seg usikker fordi man trodde labben hadde byttet morgen og kveldsprøvene.
Men etter et par måneder var jo målingene de samme.
Og da ble konklusjonen at dette var iorden.......
Jeg skiftet til Armour etter dette, og ble så bra at jeg dro inn og fortalte om dette og tilbød meg å låne dem armen igjen for å se om målingene nå var anderledes.
Men det ble avslått.
Jeg syns jo slikt er lite tillitvekkende og gir liten grunn til å stole på dem.
Det virker som at : NEI, vi skal hverken ha pasienter eller medikamenter som kan forstyrre den viten og det behandlingsregime vi jobber etter.
Og det er jo rett og slett forferdelig ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker