Viser søkeresultater 1 til 10 av 340

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Sv: Lavt stoffskifte

Hei

Jeg har hatt nok å drive med Nei det er ikke lett å vite hva man feiler av og til. Jeg er så sjenert så tør ikke si alt eller er redd for å si for mye da jeg er hos legen. Sku hatt med meg noen men synes det er ekkelt også ;)

Og så er det ikke lett nevne alt til legen da jeg har jo fortalt alt hvordan jeg har det. Men ikke så flink til å si at jeg stresser mer enn normalt og sier ikke hvor mye jeg gråter til legen ;)

Så er det bare lov snakke om en ting så da er det ikke lett spørre om alt gitt. Lurer på om jeg kansje bør bytte lege også men man vet liksom ikke hva slags lege man får heller ;)

Det er ikke morro å gråte da jeg er mamma for da får jeg liksom mer gråt der for vil ikke han skal se jeg gråter å er så fortvila for jeg vil så bli kvitt det i halsen og smaken i munnen så håper kansje Øre, Nese, Hals at de finner noe et svar da og at jeg kan få hjelp til dette

Takker for ditt svar
    Sist endret av Admin; 01-10-09 kl 15:10 Begrunnelse: Link til "halsen" tilføjet
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Lignende tråder

1. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  2. Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
    Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 47
    Siste melding: 30-10-09, 20:53
  3. svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-06-09, 19:54
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn