Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
30-09-09, 22:14 #29
Sv: Lavt stoffskifte
Hei

Jeg har hatt nok å drive med
Nei det er ikke lett å vite hva man feiler av og til. Jeg er så sjenert så tør ikke si alt eller er redd for å si for mye da jeg er hos legen. Sku hatt med meg noen men synes det er ekkelt også ;)
Og så er det ikke lett nevne alt til legen da jeg har jo fortalt alt hvordan jeg har det. Men ikke så flink til å si at jeg stresser mer enn normalt og sier ikke hvor mye jeg gråter til legen ;)
Så er det bare lov snakke om en ting så da er det ikke lett spørre om alt gitt. Lurer på om jeg kansje bør bytte lege også men man vet liksom ikke hva slags lege man får heller ;)
Det er ikke morro å gråte da jeg er mamma for da får jeg liksom mer gråt der for vil ikke han skal se jeg gråter å er så fortvila for jeg vil så bli kvitt det i halsen og smaken i munnen så håper kansje Øre, Nese, Hals at de finner noe et svar da og at jeg kan få hjelp til dette
Takker for ditt svar
Sist endret av Admin; 01-10-09 kl 15:10 Begrunnelse: Link til "halsen" tilføjet
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker