Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
30-09-09, 20:47 #29
Lavt Stoffskifte
Hei nå er det lenge siden jeg har vært på forumet
Leser ofte her
Jeg føler for tiden jeg ikke har en lege det går ann og få noe hjelp av eller hun prøver men men. Jeg kan velge om jeg vil ta Levaxin min da de fant Antistoffer på blodprøvene nå sist hm. Hun sa jeg kunne velge om jeg ville ta dem eller slutte for å se. Så jeg valgte å slutte med de en stund men har nå begynt på de igjen. Men jeg merker ingen forskjell ikke da jeg sluttet på dem eller nå. Jeg tar dosen 150 mg 3 ganger i uka og 100 mg resten av uken.
Legen tar sjeldent blodprøver av meg sier man skal ta det en gang i året. Før blei jeg fulgt nøye opp men ikke nå. Så har jeg bare lov nevne en ting av gangen noe som også er veldig slitsomt.
Det jeg synes er rart hvorfor skal jeg ta akuratt denne dosen passer den for meg? Den har jeg brukt da jeg var Syk av Anorexian som jeg nå har lagt på Hylla
Da jeg har blitt mamma til en liten gutt på 16 mnd
Jeg føler meg ikke bedre av Levaxin jeg har brukt den i et par år men merker man bedring da man tar denne medisinen? Jeg har ikke merket noen gang at jeg har blitt bedre.
Jeg la på meg det jeg skulle da jeg blei gravid og var frisk heldigvis hele svangerskapet
Hadde bare litt nummne fingrer men det overlevde jeg
Nå har jeg blitt for tynn igjen å det liker jeg ikke. Ikke blitt tynn at jeg har fått Anorexia tilbake den er borte et sted på en hylle
Har ikke tid til sånt
Men jeg har bare blitt det kansje av Stress, har blitt mamma det krever sitt ;) At jeg har sliti lenge med dette i halsen som ingen finner ut av. For det tar på.
Jeg fikk en kveld en kraftig hodepine som sa PANG og så blei tunga litt borte og klarte ikke svelge og det var så ekkel følelse. Fikk ikke i meg brødskive men prøvde en sjokolade bit og det gikk såvidt puh. Så armen blei borte men tok MR ingen funn. Hadde knall røde lepper og et sår på leppa som var der i mnd som var ganske dyp og sår uten å vite noe hva det er heller. Vet ikke om alt dette var for at jeg har blitt mamma og man bare blir sliten.
Jeg har i det siste sliti med magesyre i munnen, det har vært masse syre i munnen og det er så kvalmt har nesten blitt gal av det skjønner ikke hvordan jeg holder det, har blitt undersøkt for det blei ikke funnet noe. Har prøvd det meste på apoteket men det funker ikke og fått på resept mot magesyre men virka ikke. De så vel etter om det var magesår også men blei ikke funnet ut noe. Jeg har smerter litt nedenfor ribbeina i magen av og til som gnager og da jeg tar der kjennes det sårt men da man ikke finner ut hva det er så ække det så lett. Så nå er det da Øre, Nese og hals som står for tur. Vært hos Tannlegen også fant ingenting der.
Jeg synes det er plagsomt å gå med dette, nå i det siste har det også føltes som om jeg er lamm i halsen at den blir borte, har kramper, og følels av at noe på en måte sitter fast. Til tider vondt å svelge. Kan hoste opp noe hvitt fra halsen og det stinker vondt noe jeg også har funnet noen ganger inni hulerommet til mandlene ugh. Om natten kjennes det ut som jeg slutter å puste men begynner igjen Puh er ekkelt.
Vondt bak på ryggen smertene kan være vonde. Jeg gråter nesten hver dag for jeg blir også redd de smertene :,( Så gang på gang da man ikke finner noe så drar jeg derfra å bare gråter for jeg vil så vite hva som er galt med halsen min og alt det ekle jeg kjenner der.
Har vært plaget med leggene mine da de har sprengt og at jeg må riste liv i dem. Legen sendte meg til sykehuset da hun trodde det var blodpropp noe de ikke fant ut på blodprøvene. Var også hos nevrolog men de fant ikke noe.
Har også hatt ont i brystet noe legen kaller brystsmerter ikke vet jeg men det har vært så vondt at jeg må bare legge meg ned og ikke nesten puste bare rolig, om jeg prøver dra inn får jeg smerter. Kan gå lang tid før det går bort.
Tarmene mine funker ikke helt som de skal heller avføringen er klumpete hver dag :,( Det hjelper ikke hva slags råd legene sier bruk det og det for jeg prøver det meste men det virker ikke. Jeg har også litt trøske for tiden på tungen som er plagsomt det også.
Er mye svimmel. Har noen ganger vært på nippet til å svime av. Har begynt å få rare spenninger inni hode som om noe klemmer på og det virker som om det er på vei til å si pang men håper ikke det for det er så vondt.
Jeg ammer fremdeles den 16 mnd gutten min har ikke klart slutte, jeg må jobbe med det for han vil bare ha det og ikke så mye mat men jeg jobber med saken men ække lett PUH ;) Får nok for lite søvn da han lille krever sitt, så går mye i en slags tåke.
Min hverdag er til tider hektiske og er en person som stresser for mye, stresser mer enn andre ivertfall har jeg hørt puh. Er veldig sliten og utmattet tror jeg nok jeg er.
Håper noen vet noen svar her inne
Sist endret av Lilja; 30-09-09 kl 21:46
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker