Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
30-09-09, 07:50 #9
Sv: Denne uken fikk min samboer diagnosen hashimotos
Takk for svar dere!
Får håpe han blir litt bedre nå av levaxin behandlingen, dersom det er en begynnende hashimotos (som det jo ser ut til) så er det vel bra å starte så tidlig som mulig med behandlingen. Det kan kanskje bremse forløpet litt?
Jeg håper vi klarer å få til det dere sier her, å bruke den fordelen det er å vite hvordan den andre har det til noe positivt.
Men må jo si at det ikke alltid er så lett med 2 personer hvor hormonene er i ubalanse.... også har man vel kanskje ikke alltid nok energi til å støtte og bekymre seg over den andre når man har nok med seg selv?
Men jeg håper det blir bedre når vi begge har behandligen og stoffskiftet mere under kontroll.Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Min trenings-motivasjon da jeg fikk diagnosen i 1997
Av Thomas W H i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-08-09, 12:02 -
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat
Bokmerker