Jeg har lest på nettsiden til den boken stop the thyroid madness. Og rotet litt rundt i gamle innlegg her. Og lett andre steder på nettet. Tror jeg blir litt klokere for hver dag! Venter fortsatt på Armour. Nå har jeg det sånn at jeg blir verre for hver dag. I dag er jeg svimmel, klarer nesten ikke jobbe, skjelver, konsentrasjonsproblemer, føler at jeg ikke våkner i det hele tatt. Og sover som en stein om natta, tror jeg kunne sovet halve dagen også. Hvis det jeg tror stemmer om mine antagelser om det østrogenet jeg gikk på i over ett år nå, så har jeg altså levd i et angsth**** hele den tida på grunn av østrogenet! Og det er det ikke verd! Har knabba en B12 av min mann. Jeg ligger på 355, på B12, men det kan være for lavt. Jeg ba legen teste meg for binyreproblematikk, cortisol etc sist jeg var der. men neimen om jeg vet om det ble gjort! Jeg har vært hypo i minst atten år, men først nå har jeg begynt å nøste. Det kan jeg takke østrogenet for! Da angsten min forsvant med et knips, begynte jeg å forske. trodde først det var thyroxin, men jeg tror nå at det er østrogenet som er synderen. Vi har jo alle hørt om alle de andre kjente bivrkningene av østrogen. men at det også står angst, hvem tenker på det? I allefall ikke legen!