Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
01-03-09, 07:40 #3
Sv: Gode råd for å dosere fra Levaxin til Armour?
Takk n`Finn!
Etter at jeg skrev det overfor, fant jeg endel som både du og Anisa har skrevet som høres klokt ut. Jeg har begynt å lage et kartotek med pakningsvedlegg og kloke ord fra både her og andre nettsteder. Så slipper jeg å lure på hvpor jeg fant ting, og hva det egentlig sto. Det er helt tydelig at jeg er undermedisinert nå. Har lest at østrogen påvirker thyroxin, så legen skulle ikke ha satt ned dosen da jeg sluttet på østrogen. Var på en forestilling i forigårs, da følte jeg meg helt på siden av meg selv, tenkte at nå besvime rjeg snart. Og da hadde jeg trent og gått tur tidligere på dagen (det pleier aldri være noe problem, jeg trener mye!). Orket nesten ikke snakke, og fikk ikke med alt som skjedde på scenen heller. Så i går økte jeg thyroxinen med 50 mikrogr. I dag kjennes alt bedre. Men jeg er så lei av å våkne og føle meg trett! Jeg tenker at dersom jeg blir bedre av Armour, skal jeg forsøke å slutte på antidepressiva. Men jeg må ta en ting om gangen! Kanskje til sommeren?• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Levaxin vs Armour
Av Persa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 22-05-09, 21:12 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20 -
Gode grunner til å prøve ut Armour?
Av nemo i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 25-04-06, 14:59

Svar med sitat

Bokmerker