Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
26-09-09, 12:51 #11
Sv: HJELP! Har jeg trøbbel med binyrene?
Ja, slutter meg til dem som sier at dette er ikke hyggelig å lese.
Jeg ble anbefalt lab i OSLO da jeg henvendte meg til Scanlab...
Uansett blir prøvene sendt til USA.
Jeg ringte inn en dag, neste dag lå hele "kiten" i postkassa.
Det fulgte med en ganske god informasjon der.
DER stod det at krem, nesedråper etc. kunne henge igjen i kroppen i minst 2-3 mnd...det var svært viktig at det ble sagt til behandlende lege når vi senere skulle gå gjennom prøveresultata. Kortisontabletter skulle en gjerne ha slutta med minst 6-8 uker forut for prøven.
Men slår prøven positivt ut, viser det jo at virkeligheten er verre..
Prøvene skal være frosset når de sendes. Mine kom til OSLO dagen etter med vanlig post, og det tok nøyaktig 4 uker før svaret kom.
Ruth 2... NÅ husker jeg... det var den underskriften fra legen som Oslo krever, men ikke Stocholm.....
Noen ord om søvn, jeg får heller ikke sove om kvelden lenger (begynte ""kun"" med alle de våkne timene om natta, men nå dette også).....
DHEA blir også skjekka..min er for lav..og mener jeg har lest at det i seg selv gjør at man ikke blir sovetrøtt, selv om en fysisk er stuptrøtt?
Jeg tillater meg å låne tråden for å spørre om noen her inne har fått
påvist for lav DHEA og om noe blir gjort.
Akkurat som endoen ikke brydde seg, men det må jo ha noe å si i /for kroppen.
(ikke rart jeg eldes i rasende fart!!).Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker