Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
25-09-09, 11:28 #3
Sv: Denne uken fikk min samboer diagnosen hashimotos
Takk for svar Finn, ja jeg føler meg veldig usikker på dette...
Problemet er at han er så fryktelig trøtt, helt utrolig trøtt og det har nok med den forhøyede TSH verdien å gjøre. Han klarer snart ikke å jobbe fordi han har problemer med å holde seg våken.
Mener å huske FT4 var ca. 14.
I tillegg sliter han med noen fryktelige kramper i lår og ben.
Kan dette være relatert??
Allerede for 1 år siden hadde han stoffskifte prøvesvar som legen ville "følge med på" ,og både hans far og bror har hatt problemer med lavtstoffskifte og får levaxin for dette.
Kan man ha en type skjoldbruskkjertelbetennelse som er forbigående?
Hva annet kan gi en så høy TSH? Han får mange symptomer av det.
Legen mener at det er en begynnende hashimotos, derfor vill han starte levaxinbehandling.
Dersom det skulle vise seg at kjertelen er frisk - er det da noen store farer ved å ha brukt levaxin unødvendig?
Er i hvertfall bra de skal ta CT av hodet og sjekke om det er noe annet.Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Min trenings-motivasjon da jeg fikk diagnosen i 1997
Av Thomas W H i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-08-09, 12:02 -
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat
Bokmerker